Betrouwbare SERVER global.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jens erd

Jens erd

12/09/2009 19:04:00
Quote Anchor link
Dag,

ik ben bezig een service te bouwen die berichten kan verwerken, zodat mensen ook zonder de mail functie kunnen werken.
nu kunnen mensen rechtstreeks formulieren naar mij verzenden en identificeer ik deze d.m.v de $_SERVER['HTTP_REFERER'] global.
na gegooled te hebben blijk dus dat deze Global simpel aan te passen is.
omdat het om subdomeinen gaat is het gebruik van sessie's of cookies niet mogelijk. is er een betrouwbare bron of manier om dit te identificeren?

groet, Jens.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 12:23:51
 
- SanThe -

- SanThe -

12/09/2009 19:06:00
Quote Anchor link
Waarom zouden sessions niet werken?
 
Jens erd

Jens erd

12/09/2009 19:56:00
Quote Anchor link
omdat het gaat om een subdomein, bijv mijnnaam.naam.nl en ik mijzelf ook op een subdomein bevind. ik heb het geprobeerd en hij pikt de sessies niet op.
 
- SanThe -

- SanThe -

12/09/2009 19:58:00
Quote Anchor link
Moet gewoon werken lijkt mij. Als je tussen de verschillende subdomains gaat switchen dan zal het waarschijnlijk mis gaan.
 
Jens erd

Jens erd

12/09/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Ik ga het nog een keer uitproberen, in ieder geval bedankt voor je reactie :-)

EDIT: Werkt niet.

zowel sessie's als cookie's geprobeerd, geen resultaat. vreemd :o
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens erd
 
Steen

steen

12/09/2009 23:29:00
Quote Anchor link
Nee, dat is er niet. Ik kan namelijk met cURL een browser nabootsen en dus nog steeds posten. Dit is niet te merken als ik de goede headers meegeef.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.