Bladzijde systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Michael R

Michael R

19/03/2014 08:27:39
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb een code geschreven waarmee berichten weergegeven worden. Maar ik wil maken dat als er meer dan 10 berichten op 1 pagina zit dat hij dan automatisch een nieuwe 'bladzijde' genereert waar meer berichten weergegeven worden.
Hoe zou ik dit kunnen doen?

Mvg,

Michael
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 11:58:08
 
Michael -

Michael -

19/03/2014 08:29:51
Quote Anchor link
MySQL num_rows tellen hoeveel berichten er zijn.
MySQL limit aangeven hoeveel berichten per bladzijde je wilt weergeven
Dit delen door het totaal is hoeveel links/bladzijden er moeten worden gegenereerd.
Als je er zelf geen kennis hebt hoe je dit moet doen, zal er ook talloze scripts te vinden waar je even kunt afkijken.
Gewijzigd op 19/03/2014 08:30:37 door Michael -
 
Michael R

Michael R

19/03/2014 08:38:31
Quote Anchor link
Ohh, dat gaat wel lukken hoor. Bedankt :)
 
Michael -

Michael -

19/03/2014 08:41:10
Quote Anchor link
Oké top :-) Als het niet lukt horen we het wel.
 
Michael R

Michael R

19/03/2014 08:56:32
Quote Anchor link
Hoe heet zo'n systeem dan eigenlijk? Want dan kan ik het altijd nog op internet vinden.

Toevoeging op 19/03/2014 09:01:40:

want onder "php bladzijde systeem" kan ik het niet vinden.
 
Ivo P

Ivo P

19/03/2014 09:03:12
Quote Anchor link
pagination
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.