Box over pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sam Smekens

Sam Smekens

15/05/2009 12:32:00
Quote Anchor link
ey,
(ik weet niet zeker of het hierbij php hoort)
ik ben bezig met een website : http://dutchlyrics.be/?p=song&id=340
zoals je ziet staat de originele tekst er en daaronder de vertaling.
Via het contact formulier heb ik al enkele keren de opmerking gekregen dat bezoekers de teksten naast elkaar willen, niet alleen tijdens het printen, maar ook tijdens het lezen..

Daarom kwam ik op het idee om een link te maken die een soort van 'box'(div) opent waarvan de achtergrond doorschijnend zwart is (zodat je de vorige pagina een beetje kan zien). en een box met daarin de titel en daaronder de 2 teksten(naast elkaar).

als je dit hieboven niet begrijpt zeg dan wat je juist niet begrijpt, als je een oplossing weet post het dan zeker!!

Mvg, Sam
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sam Smekens
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:08:40
 
Mitchell

Mitchell

15/05/2009 13:54:00
Quote Anchor link
Een box opent en dan een zwarte schaduw erachter is gewoon een lightbox. Zoek er eens naar op Google. Wat je dan zou kunnen doen is gewoon 2 kolommen maken in die lightbox popup en dan aan de ene kant Nederlands plaatsen en de andere kant Engels. (Zo begreep ik wat je probeerde te bereiken.)

Verder nog, doe wat aan je site design, te druk voor je ogen en ziet er gewoon niet uit over het algemeen.
 
Timen kut

Timen kut

15/05/2009 14:01:00
Quote Anchor link
ibox kan ook... lightbox is volgens mij(?) Alleen voor afbeeldingen
 
Tamara

Tamara

15/05/2009 16:33:00
Quote Anchor link
of mediabox
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.