Buttons Previoous en Next werken niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jop B

Jop B

07/09/2015 16:54:18
Quote Anchor link
Beste Leden,


Ik ben bezig een slider te maken. De slider functioneerd goed als loop alleen willen de buttons pre en next niet werken.
Diversen dingen heb ik geprobeerd maar zie niet waar de fout zit. Zou iemand mij kunnen vertellen waarom deze niet werken?

jsFiddle

Gr. Jop
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:56:28
 
DavY -

DavY -

07/09/2015 17:10:23
Quote Anchor link
Kijk hier en probeer dan eens: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/juiste-if-statement/98551/#708944

Edit: Als je gebruik maakt van een lijst, doe dan ook <ul> in plaats van <div>.
Gewijzigd op 07/09/2015 17:20:42 door DavY -
 
Jop B

Jop B

07/09/2015 18:15:49
Quote Anchor link
Hallo Davy,

Die topic heb ik inderdaad gezien maar net zoals Yoeri aangaf gaat het mis als je snel achter elkaar klikt.
Als je op next klikt bij hij Hangen tussen de laatste en de eerste slide en als je op vorige klikt tussen de eerste en de laatste.
Daarom dacht ik zelf een te maken, maar daar werken de knoppen helaas beide niet van.
 
DavY -

DavY -

07/09/2015 18:31:23
Quote Anchor link
Dit is wat Youri gedaan heeft:

Quote:
Nu heb ik van de show's en hide's een fade gemaakt en vervolgens stop aangegeven zodat ze niet door elkaar lopen.


Dat is waarom het blijft hangen, maar zoals je op mijn demo kunt zien, blijft ie dus niet hangen: http://jsfiddle.net/DavYBlaat/nemk6vcL/
 
Jop B

Jop B

07/09/2015 18:50:13
Quote Anchor link
Klopt inderdaad.

Maar ik zou graag het effect "fade" erin willen gebruiken, zonder dat de slider blijft hangen.
Ik heb de div veranderd in ul, bedankt voor de tip :D

Gr. Jop
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.