calender hulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Vincent

vincent

29/12/2009 23:12:00
Quote Anchor link
kan iemand mij helpen bij zo een calender
http://doodle.com/wizard/dateOptions.html
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 17:51:14
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/12/2009 23:14:00
Quote Anchor link
vertel.... Je zoekt zo een script, of heb je al een script en lukt het implementeren je niet?

Iets meer aanslagen op je toetsenbord mogen heus wel hoor.
 
Vincent

vincent

30/12/2009 00:14:00
Quote Anchor link
:p ja ik zoek zo een script zo iets in die aard :p das vindt ik mooi ik wil dat in eens in plementeren
 
---- ----

---- ----

30/12/2009 00:16:00
Quote Anchor link
Kun je ook even de functies opnoemen
Die erin moeten.. =
 
Pepijn

Pepijn

30/12/2009 00:16:00
 
Vincent

vincent

30/12/2009 00:18:00
Quote Anchor link
ja ik heb al op google gekeken pepijn en geen enkele zit daar niet tusse die zo daar op lijkt daarom dat ik hier hulp vraag
 
Pepijn

Pepijn

30/12/2009 00:42:00
Quote Anchor link
Het is een formulier met een heleboel submit buttons, als iemand op zo'n button drukt wordt een for gesubmit, en de $_POST['submit'] waarde uitgelezen.
 
Vincent

vincent

30/12/2009 00:43:00
Quote Anchor link
maar ik wil zo die callender in die vorm nie die buttons Xd da da gesumbit wordt :D
 
---- ----

---- ----

30/12/2009 00:50:00
Quote Anchor link
uuhm dit is php-HULP
volgensmij is het niet de bedoeling dat wij alles voor jou kant en klaar gaan maken..

leer es HTML CSS PHP
 
Vincent

vincent

30/12/2009 00:51:00
Quote Anchor link
jurrien ik kan php css en ZEKER html maar :p ik wil weten hoe ik het moet maken een beetje op weg helpen die hulp zoek ik :D
 
Pepijn

Pepijn

30/12/2009 00:54:00
Quote Anchor link
http://www.gigadesign.be/2006/06/submit-button-stylen-met-css/
ipv een afbeelding als achtegrond een kleur, een border geven. tekst in het midden uitlijnen.
 
---- ----

---- ----

30/12/2009 00:55:00
Quote Anchor link
Zoek een ander callender en pas het aan...
 
Pepijn

Pepijn

30/12/2009 00:58:00
Quote Anchor link
Jurrien, snap dat dan, dat is veel te veel werk, die aardige mensen van phphulp kunnen dat toch ook wel voor hem doen.
 
---- ----

---- ----

30/12/2009 01:00:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 30.12.2009 00:58:
Jurrien, snap dat dan, dat is veel te veel werk, die aardige mensen van phphulp kunnen dat toch ook wel voor hem doen.

gaa jij dat maar lekker doen:P
dan behoor ik niet tot "aardige mensen van phphulp"
 
Vincent

vincent

30/12/2009 01:14:00
Quote Anchor link
ik wil niet da het voor mij gedaan wordt lol XD da zou absurd zijn xD ik wil weten hoe het gemaakt is :p gewoon een voorbeeldje of zo dat ik het kan maken
 
Stijn Dumoulin

Stijn Dumoulin

30/12/2009 01:40:00
Quote Anchor link
Er zijn al voorbeelden gegeven maar volgens mij heb je nog niets geprobeerd. En even off-topic maar in elke zin die je typt staat wel ergens iets als 'lol, xD, :P, enzovoort' of een typefout. In plaats van jurrien's reactie 'Leer eens HTML / CSS / PHP' zou ik eerder zeggen 'Leer eens Nederlands!'
 
Vdleije .

vdleije .

30/12/2009 11:19:00
Quote Anchor link
Stijn Dumoulin schreef op 30.12.2009 01:40:
Er zijn al voorbeelden gegeven maar volgens mij heb je nog niets geprobeerd. En even off-topic maar in elke zin die je typt staat wel ergens iets als 'lol, xD, :P, enzovoort' of een typefout. In plaats van jurrien's reactie 'Leer eens HTML / CSS / PHP' zou ik eerder zeggen 'Leer eens Nederlands!'

Tjah.. Meet the MSN Culture!
 
Vincent

vincent

30/12/2009 17:12:00
Quote Anchor link
Stijn Dumoulin schreef op 30.12.2009 01:40:
Er zijn al voorbeelden gegeven maar volgens mij heb je nog niets geprobeerd. En even off-topic maar in elke zin die je typt staat wel ergens iets als 'lol, xD, :P, enzovoort' of een typefout. In plaats van jurrien's reactie 'Leer eens HTML / CSS / PHP' zou ik eerder zeggen 'Leer eens Nederlands!'


en stijntje een goed raad voor u als je niets nuttigs heb te zeggen zwijg dan ! en zet deze nutteloze informatie niet neer
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/12/2009 17:49:00
Quote Anchor link
Zullen we het gezellig houden, i.p.v. mensen te bashen? ;-)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

30/12/2009 17:53:00
Quote Anchor link
Tjah, zonder moderators krijg je dit soort dingen nogal snel. Waarom al die mensen toch zo graag willen zeggen dat iemand anders iets niet goed doet. 1x is genoeg lijkt mij, dan blijft het (Aar noemt het al) gezellig, anders wordt het alleen maar tegen elkaar zeuren.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

30/12/2009 17:54:00
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.