canvas in firefox word groenig?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan Dam

Johan Dam

29/10/2010 09:39:48
Quote Anchor link
Een tijdje terug was ik bezig om met PHP afbeeldingen te manipuleren, en onlangs vroeg ik me af of ik die scripts ook kon omzetten naar javascript mbv canvas, dus ik ben gaan proberen en ja hoor, het ging best makkelijk... totdat...

De afbeeldingen in firefox worden groen, de kleuren pas ik niet aan en chrome geeft het prima weer, en wat misschien nog wel het vreemdste is, als ik op de afbeelding inzoem / uitzoem met ctrl + muiswiel geeft hij wel de juiste kleuren weer. Alleen niet op de standaard zoem...

Wie heeft hier een verklaring voor?

Je kan het hier zelf zien: http://johandam.com/portfolio/scripts/typograph.html
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 10:20:07
 
TJVB tvb

TJVB tvb

29/10/2010 09:45:22
Quote Anchor link
Bij mij gaat het gewoon goed.
Leuke scripts verder in je portfolio :p
 
Johan Dam

Johan Dam

29/10/2010 09:56:42
Quote Anchor link
Grr, leuk hoor, problemen die maar op sommige computers werken :P

En dankje :)

Ben er allemaal nog flink mee bezig dus het word wel meer ;)
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/10/2010 11:00:50
Quote Anchor link
Misschien ligt het wel aan je videokaart driver van je computer, of aan je ICC kleurprofiel van je monitor.
 
Johan Dam

Johan Dam

29/10/2010 11:09:52
Quote Anchor link
Als het aan de computer lag, dan zou het probleem op veel meer plekken moeten voorkomen, bij andere browsers om maar 1 plek te noemen. Ook zou het probleem blijven bestaan hoeveel ik ook in- of uitzoem,

Dus helaas, ik denk niet dat het zoiets is.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

29/10/2010 11:13:42
Quote Anchor link
Maar als het bij geen enkele andere pc gebeurt zal het toch aan de pc liggen (of een corrupte isolatie van firefox/addons)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.