Cashbackshop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »
Mario Braam

Mario Braam

18/10/2015 18:12:46
Quote Anchor link
Goedenavond allemaal!

Ik ben bezig met mijn eigen project, en bevind me momenteel in de afrondende fase. Omdat een ontwikkelaar nooit helemaal vanuit het perspectief van een ander kan denken, ben ik benieuwd naar jullie meningen.

Over het concept zal ik niet teveel vertellen, behalve dat het gaat om Cashbackshop.nl. Via ons krijg je extra korting bij deelnemende energieleveranciers, shops, telecomproviders en verzekeraars. Deze korting krijg je in de vorm van cashback, die je vanaf €12,- kunt laten uitbetalen.

Ik ben vooral benieuwd naar het volgende:
- Wat is je eerste indruk zodra je op de website komt? Vind je het mooi? Is het duidelijk?
- Wat mis je? (mij bekend: kleine introductieteksten per pagina, voorwaarden)
- Spreekt de website je aan? Word je verleid om een account te maken of zou je normaal gesproken snel wegklikken?
- Vind je de website betrouwbaar ogen?
- Het feit dat je bij het registreren je IBAN moet invoeren, vormt dit een drempel voor jou? Zou ik dit misschien achterwege moeten laten dat je dat pas invoert als je uitbetaald wilt worden?

Bij het bouwen heb ik rekening gehouden met de snelheid en validatie. Gemiddeld scoort de website nu 90% op snelheidstesters, en is de website 100% valide. Ik hoop dat jullie dat ook zo ervaren. Opmerkingen hierover zijn welkom.

Probeer het vooral over mijn punten te hebben, en niet over het concept. Als het concept je iets lijkt ben je altijd welkom om een account te maken.

Ik ben erg benieuwd, en hoop op positief commentaar!

https://www.cashbackshop.nl/
Gewijzigd op 18/10/2015 18:13:22 door Mario Braam
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:20:22
 
Ivo P

Ivo P

18/10/2015 20:13:57
Quote Anchor link
ik zou wachten met het vragen om een bankrekening tot het nodig is.

De gebruiker moet namelijk eerst maar eens afwachten of het wel werkt. en of hij de drempel van 12 euro wel bijelkaar gaat krijgen. (ik maak vaak gebruik van het concept, maar niet zelden mislukt dat. Dus stel dat ik overstap naar jouw site, dan moet ik maar kijken of ik het na twee of 3 mislukkingen niet opgeef. Als ik dan vooraf bij elke site mijn bankrekening moet opgeven.... Nee, dan sla ik over.
 
- wes  -

- wes -

19/10/2015 10:11:46
Quote Anchor link
Ik vind de stijl niet passen bij de toepassing eerlijk gezegd. Dit design komt op me over als een backend dashboard voor een aantal statistieken en niet voor een client-interactie zoals dat nu geprobeerd wordt. Er zit totaal geen interactie in wat je uitnodigt om iets te ondernemen op de site, omdat de stijl doet voorkomen alsof je dat punt al voorbij bent.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

19/10/2015 10:35:08
Quote Anchor link
- wes - op 19/10/2015 10:11:46:
Ik vind de stijl niet passen bij de toepassing eerlijk gezegd. Dit design komt op me over als een backend dashboard voor een aantal statistieken en niet voor een client-interactie zoals dat nu geprobeerd wordt. Er zit totaal geen interactie in wat je uitnodigt om iets te ondernemen op de site, omdat de stijl doet voorkomen alsof je dat punt al voorbij bent.

+1 Helemaal mee eens, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Om twijfelaars over de streep te trekken, zou ik alternatieven bieden voor het doorgeven van een IBAN-nummer. Ik denk dat er dan vooral twee interessant zijn: overmaken op een PayPal-rekening of uitkeren in de vorm van een cadeaubon, bijvoorbeeld een VVV Cadeaubon of een cadeaukaart van bol.com. Als je voldoende volume draait, is dat laatste waarschijnlijk ook nog commercieel interessant: je kunt die dan op grote schaal inkopen voor een prijs die lager ligt dan het tegoed.
 
Ivo P

Ivo P

19/10/2015 10:43:07
Quote Anchor link
inderdaad: alsof je al ingelogd bent.

Dus er mist een voorpagina "wat is dit voor site" "bespaar!" etc.

Daarnaast: ik weet dat het nog niet af is, maar bij bijvoorbeeld Versio schiet ik bij de eerst klik al door. Ik verwacht daar een uitleg "je krijgt x% korting op dit en y% op dat" en "let op, niet nog andere sites bezoeken tussen door" en pas dan door.
Bovendien hoort er een check te zijn of je wel ingelogd bent, want zelfs zonder dat ga ik door naar de webshop.
 
Pipo Clown

Pipo Clown

19/10/2015 11:26:50
Quote Anchor link
Ik vind het een wazige site van het kaliber "oke, ik heb het gezien,hier hoef ik niet meer te zijn.

Het is mij compleet onduidelijk dat ik via deze site zelf financieel voordeel kan behalen en het is nog veel onduidelijker hoe ik dit kan.

2% zegt mij absoluut niets, krijg ik dan 2% korting.
Hetzelfde geldt voor 3600 punten. Krijg ik dan 36 euro korting ?

Oh wacht even, cashback, jullie storten geld terug.
Zelfs dit zie ik nergens duidelijk vermeld staan eigenlijk.

Met wat ik nu gezien heb zeg ik, hier kom ik absoluut niet terug na een eerste bezoek.
 
Ivo P

Ivo P

19/10/2015 11:37:10
 
Eddy E

Eddy E

19/10/2015 11:51:42
Quote Anchor link
Snel?
Eerste keer duurde het 12 seconden.
Daarna 2,5 seconden voordat de pagina binnen was.

Wat kan ik hier?
Geld terugkrijgen? Hoe?
Ik heb geen Monomuta-verzekering... dus krijg ik 6000 punten als ik die hier afsluit? Wat kan ik daar mee?



Kortom: vertel eerst eens wat je bent en hoe het werkt.
Krijg jij provisie? Krijg ik korting? Moet mijn verzekering via jou afsluiten (= starten)? Of juist beeindingen, dat ik geld terug krijg?
Ik wil bijvoorbeeld een Note-book kopen (bij Alternate kom ik dan uit)... maar dan krijg ik 1%?
Van wat?
O.. en als het niet de hoogste cashback is, denk ik dat ik op het oranje ! kan klikken voor de betere.
Maar dan ga ik je een mail sturen? Dat klinkt onlogisch.


Opmaak: tja.. .beetje recht-toe-saai-aan...
Beetje Wordpress-admin-achtig. Werkt prima, maar het menu links heeft geen enkel nut.
 
Mario Braam

Mario Braam

19/10/2015 17:31:45
Quote Anchor link
Hmmm, bedankt voor jullie reacties. Jammer dat jullie mijn enthousiasme niet delen.

@Ivo P: Ga ik veranderen.
@- wes -: Het design blijft zoals die is, maar ik zal inderdaad proberen de homepage wat meer als een homepage in te richten. Daarnaast ben ik inderdaad bezig met mijn call-to-actions te inventariseren en uit te breiden, zodat de bezoeker met één klik een account kan aanmaken etc.
@Pipo Clown: Is mij bekend. Ik ben zelf geen tekstmens, maar ik ben het met je eens dat dat de website onduidelijk maakt. Voor mij als terugkerende bezoeker is het compleet duidelijk, maar je moet bezoekers die er voor het eerst zijn wel inleiden. Ga ik veranderen.
@Eddy E: Snelheid is bij iedereen wisselend. Goed dat je het aangeeft. Ik heb bij meerdere snelheidstesters een test gedaan en bij mij kwamen die dus op gemiddeld 90% uit. Wel overweeg ik nog Cloudflare toe te passen, maar de laatste keer had ik hiermee geen toegang tot de DirectAdmin en mail aangezien je de DNS-servers moet aanpassen. Zodra ik hier een oplossing voor heb ga ik dit meteen weer toepassen.

Zodra ik het een en ander heb veranderd kom ik bij jullie terug.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.