Centreren van LOGO in Header

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

GertJan van der Laan Glaaske

GertJan van der Laan Glaaske

11/10/2010 14:30:56
Quote Anchor link
Hallo Leden,
Ben net nieuw hier maar heb een probleem om mijn LOGO in het midden van de top header te krijgen.
Heb al veel stukjes gelezen maar kan het niet vinden hoe ik het moet doen. Het logo staat nu links.
Alvast bedankt, het gaat om deze website naam is nog niet goed maar ben hem aan het opbouwen op een nog op te bouwen site.
Mijn oude provider heeft een andere webwinkel software dus moet helemaal weer van af nul beginnen.
GertJan Masseurswinkel.

?>
<table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr class="header">
<td valign="middle">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_DEFAULT) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'store_logo.png', STORE_NAME) . '</a>'; ?>
</td>
<td align="right" valign="bottom">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo '<a href="' . tep_href_link(FILENAME_ACCOUNT, '', 'SSL') . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_account.gif', HEADER_TITLE_MY_ACCOUNT) . '</a>&nbsp;&nbsp;<a href="' . tep_href_link(FILENAME_SHOPPING_CART) . '">' . tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'header_cart.gif',
Gewijzigd op 11/10/2010 14:52:29 door GertJan van der Laan Glaaske
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 07:39:58
 

11/10/2010 14:34:51
Quote Anchor link
Geen tabellen gebruiken.
Gebruik div / span / p i.c.m. css.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/10/2010 14:39:41
Quote Anchor link
Graag je post een beetje leesbaar maken. Zie http://www.phphulp.nl/veel-gestelde-vragen/#bbcode voor het gebruik van code-tags.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.