[CHECK] webhosting layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/12/2010 15:12:57
Quote Anchor link
URL (of afbeelding): Klik

Omschrijving:
Echter is dit een template voor een webhosting bedrijf (Hekkelman-I.T.)
Deze is dus opgemaakt aan de kleuren die al werden gebruikt maar ook wat veranderd.

Dit is echter mijn EERSTE template en ik hoop op opbouwende reacties.

Groeten,
Jeffrey Descan
Gewijzigd op 16/12/2010 15:13:31 door
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 12:34:30
 
Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 15:14:45
Quote Anchor link
vind hem opzich wel vet alleen dat groene menu niet ..
 
PHP Scripter

PHP Scripter

16/12/2010 15:17:04
Quote Anchor link
Ik heb slechter gezien. Sjeez ;)
 

16/12/2010 15:21:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties.
Dat groene menu zal ik nog veranderen.

Kan er ng iets bij of veranderen?

Bedankt.
 
- Dave -

- Dave -

16/12/2010 15:25:22
Quote Anchor link
Maak een mooie footer ipv losse tekst.
 
Yea Rupie

Yea Rupie

16/12/2010 15:26:14
Quote Anchor link
Ik vind hem niet heel erg mooi:
- Groen menu is niet mooi
- Te grote letters in o.a. menu links
- 2 verdwaalde bolletjes
- tekst in balk van header niet mooi
- menu boven niet recht
- copyright tekst te groot
...
..
.

Het lijkt net alsof je de layout van iemand anders hebt gepakt en dat je dan zelf dingen gewijzigd hebt.
 
Jens V

Jens V

16/12/2010 15:28:24
Quote Anchor link
Ik heb slechter gezien, maar zeker ook beter.

Eerst en vooral, dat groen op dat blauw is echt wel te fel (maar oké, dat is al gezegd). Ten tweede vind ik dat je te grote letters gebruikt, en véél te veel bold. Die '3D' hoekje aan beide kanten onder je groene balk zien er niet echt uit, ze lijken wel met paint gemaakt;)

Je template mist een logo. Elk (noemenswaardig) bedrijf heeft een goed logo dat blijft plakken in het geheugen.

Ik weet niet of die daar altijd gaat staan en of je de rechten hebt op die foto, maar als je ze niet hebt, gaat dat denk ik ook niet mogen. Is die foto uit hun datacenter? (wat ik ten zeerste betwijfel aangezien een bedrijf met zo een datacenter wel al een website zal hebben)

Voor de rest, voor je eerste template te zijn, zeker niet slecht! Zoals ik al zei, ik heb slechter gezien.

Jens
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2010 15:32:47
Quote Anchor link
Gemaakt in Paint??

Wat punten:
- Groene menu is veel te fel.
- Blauw is veel te fel in combo met dat groene menu
- De kleuren staan niet goed bij elkaar. (tips voor goede kleurencombo's: http://www.colorschemer.com/)
- Die blauwe vierkantjes zijn iets doorzichtig, dit is niet mooi.
- Blauwe header tekst is veel te fel.
- Blokje bij menu item verkeerd uitgelijnd.
- Onduidelijke foto
- Tekst veel te dicht op elkaar
- Sidebar en menu zijn wel erg grote tekst grote.
- Footer zweeft
- Footer tekst totaal verkeerd uitgelijnd.
- Enorm grote copyright tekst. Die mag wel een stuk kleiner
- Kan ik de template zien? Ik ben namelijk wel benieuwd wat hier van je zelf is.
 

16/12/2010 15:47:07
Quote Anchor link
Lol.. Waarom denk iedereen dat dit mijn creatie niet is?
Als je wilt kan ik deze wel uploaden.

Het is ook mijn eerst dus ik zal dit verbeteren en hopen dat ik dit beter zal doen volgende keer.
Er volgt zsm een nIeuwe
Gewijzigd op 16/12/2010 15:47:20 door
 
Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 15:50:51
Quote Anchor link
Jeffrey Descan op 16/12/2010 15:47:07:
Lol.. Waarom denk iedereen dat dit mijn creatie niet is?


volgens mij maar 1 hoor
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2010 16:14:32
Quote Anchor link
Jeffrey Descan op 16/12/2010 15:47:07:
Lol.. Waarom denk iedereen dat dit mijn creatie niet is?

1) Je geeft zelf aan een template gebruikt te hebben
2) Als ik het verschil zie tussen bijv. de achtergrond en de punten in de slider ga ik toch wel twijfelen.
 

16/12/2010 16:28:50
Quote Anchor link
Wouter J op 16/12/2010 16:14:32:
Jeffrey Descan op 16/12/2010 15:47:07:
Lol.. Waarom denk iedereen dat dit mijn creatie niet is?

1) Je geeft zelf aan een template gebruikt te hebben
2) Als ik het verschil zie tussen bijv. de achtergrond en de punten in de slider ga ik toch wel twijfelen.

Euh.. Even hernemen wat ik zei:

Begin post:
Echter is dit een template (lay-out mocht je het niet begrijpen) voor een webhosting bedrijf (Hekkelman-I.T.).
Deze is dus opgemaakt aan de kleuren die al werden gebruikt maar ook wat veranderd.

Dit is echter mijn EERSTE template (lay-out ..) en ik hoop op opbouwende reacties.


Ik heb het degelijk wel gemaakt.
EN die puntjes in de slider, die zijn snel gemaakt.
Het is ook maar m'n 1ste template hé?
 
Niels K

Niels K

16/12/2010 16:31:28
Quote Anchor link
@Jeffrey

Deze reacties komen ook omdat de laatste tijd veel mensen zeggen dat ze een template hebben gemaakt maar deze toch later in het topic van iemand anders blijkt te zijn.
 

16/12/2010 16:36:28
Quote Anchor link
U mag het nagaan ik heb het zelf gemaakt.. Zoek google af ofzo :)
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2010 16:46:00
Quote Anchor link
@jeffrey, mijn excusses. Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je dit template van Hekkelman-I.T. had, maar daarvoor maak je hem...
 
Niels K

Niels K

16/12/2010 16:47:52
Quote Anchor link
@Jeffrey,

Ik verklaarde alleen de reactie van wouter. Bedoelde er voor de rest niks mee.
 

16/12/2010 16:52:20
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 16/12/2010 16:47:52:
@Jeffrey,

Ik verklaarde alleen de reactie van wouter. Bedoelde er voor de rest niks mee.


Dat was niet op jouw gericht hoor ;)

Toevoeging op 16/12/2010 16:52:47:

Wouter J op 16/12/2010 16:46:00:
@jeffrey, mijn excusses. Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je dit template van Hekkelman-I.T. had, maar daarvoor maak je hem...

Inderdaad... Geen probleem.
 
Niels K

Niels K

16/12/2010 16:54:26
Quote Anchor link
Quote:
Dat was niet op jouw gericht hoor ;)

Verkeerde interpretatie dus. Hij kwam direct na mijn bericht, dus vandaar dat ik van mening was dat je het tegen mij had. But, no problem.
 

16/12/2010 16:55:40
Quote Anchor link
Misschien een rare vraag. Maar, ik heb ergens gelezen dat mijn footer zweeft. Dit kan, maar hoe is het beste om dit op te lossen?
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 16:56:33
Quote Anchor link
een vlak er van maken en die vast maken een de rest
 

16/12/2010 17:13:29
Quote Anchor link
Hierbij een eerste update. Ik heb geprobeerd alle comments hierin te verwerken.
Klik
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.