Checken of er op vorige pagina is gedrukt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Menno Ridder

Menno Ridder

27/06/2008 16:52:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Is er een manier om te controleren of er op "vorige" is gedrukt, en om er voor te zorgen dat zodra dit gebeurd de pagina gewoon niet weergegeven wordt of iets dergelijks?
Beetje lastig uit te leggen, maar als je bij bepaalde sites op vorige drukt en er is op die pagina iets veranderd, dan laat hij de pagina niet. Zoiets zoek ik, maar dan om handmatig op 1 pagina in te voeren en niet alleen als er daar iets op veranderd is.

Ik weet dat ik een beetje vaag ben, maar weet niet hoe ik het beter uit moet leggen:)

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Menno Ridder
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:05:34
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/06/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Vanuit usability oogpunt is het een erg slecht idee om dingen die mensen gewend zijn te veranderen. De back-button zou ik dus gewoon afblijven.
 
Menno Ridder

Menno Ridder

27/06/2008 17:06:00
Quote Anchor link
Ja, weet ik, maar ik wil dat als ze op een pagina geweest zijn ze daar niet meer heen terug kunnen met de back -button. Dan zijn mijn variabelen namelijk veranderd.
 
Alex

Alex

27/06/2008 18:32:00
Quote Anchor link
Al van $sessionvariabelen gehoord?
je kan toch zelf onthouden of iemand "daar" al geweest is en hem dan doorsturen met een vergelijking voor de header.

dacht ik!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.