Chris en Anja

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Jelle -

Jelle -

11/09/2006 20:40:00
Quote Anchor link
Hoi, ik heb de site nog even geupdate volgens comment die ik terecht vond.

Als er nog opmerkingen zijn, laat het weten!

bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 16:16:43
 
Jelmer -

Jelmer -

11/09/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Niets op aan te merken, ziet er goed uit hier in Safari 2.0.4!

Misschien iets persoonlijks, maar uit usability-oogpunt zou ik de 'Leeg maken'-knop in je contact-formulier weghalen. Ik denk dat mensen eerder hier per ongeluk op drukken (vooral ook omdat hij zo groot is) dan dat ze dat met zin doen. Ze kunnen eventueel zelf wel iets er opnieuw inzetten, maar hun bericht is ten minste niet in 1 keer weg.

Is dat contact-formulier trouwens beveiligd tegen header-injections? (staat hier wel ergens een tutorial over)

edit: trouwens, het valt mij op dat er geen telefoonnummer op de website staat. Vooral bij teksten zoals "Indien gewenst kan U altijd op afspraak komen." ben ik geneigd te gaan zoeken naar een telefoonnummer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Jelle -

Jelle -

11/09/2006 21:19:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Niets op aan te merken, ziet er goed uit hier in Safari 2.0.4!

Misschien iets persoonlijks, maar uit usability-oogpunt zou ik de 'Leeg maken'-knop in je contact-formulier weghalen. Ik denk dat mensen eerder hier per ongeluk op drukken (vooral ook omdat hij zo groot is) dan dat ze dat met zin doen. Ze kunnen eventueel zelf wel iets er opnieuw inzetten, maar hun bericht is ten minste niet in 1 keer weg.

Is dat contact-formulier trouwens beveiligd tegen header-injections? (staat hier wel ergens een tutorial over)

edit: trouwens, het valt mij op dat er geen telefoonnummer op de website staat. Vooral bij teksten zoals "Indien gewenst kan U altijd op afspraak komen." ben ik geneigd te gaan zoeken naar een telefoonnummer. Wij generatie van nu kan misschien alles wel via contactformulieren maar ik denk dat veel mensen toch nog steeds van mening zijn dat bellen een stuk vriendelijker is. (en sneller! als je bijvoorbeeld openingstijden op feestdagen wilt weten of informatie nodig hebt over ruilen van je aankopen die je vanmiddag gedaan hebt)


Het contactformulier komt rechtstreeks van deze site, met wat eigen wijzigingen, ik weet niet als het beveiligd is voor header injections, ik zal er wel eens voor kijken.

Wat een ongeloofelijke kemel dat er geen telefoon nummer aanwezig is, dit wordt metteen toegevoegd.

Bedankt
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

11/09/2006 21:21:00
Quote Anchor link
Ik vind de website een plaatje. Ik ben echter wel met Jelmer eens mbt de leegmakenknop en ik mis ook nog de tegenwoordig haast verplichte link naar de routeplanner bijv www.routenet.nl.

Maar ja ook dat is persoonlijk
 
K i p

K i p

11/09/2006 21:24:00
Quote Anchor link
De textarea bij het contact-formulier is raar. Als ik begin te typen en ik typ meer dan vijf regels, dan wordt er niet automatisch naar beneden gescrolld. Als je begrijpt wat ik bedoel. Probeer maar eens een redelijk lang bericht te typen.

Verder echt super mooie site!

Gr.

Boris

Edit:
En in de code staat:
<label for="name">Naam:</label><br/>
<input type="text" class="inputVeld" name="naam" id="naam" value="" />
Je geeft een label voor name, maar noemt het inputveld naam. Verbeter dat even voor de gebruikersvriendelijkheid ;-)

Edit:
En je stylesheet is niet helemaal logisch, niet dat dit erg is ofzo, maar je laat het steeds anders inspringen:

de ene keer zo
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
.fotoGroot{
    border: 5px solid #779BB1;
    }
en de andere keer zo
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
.knop
{
    width: 224px;
    margin: 5px 5px 5px 0px;
}


Maar nogmaals, mooie site echt waar :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door K i p
 
Jelle -

Jelle -

11/09/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Routeplaner heb ik eropgeplaatst met automatisch eindlocatie ingevuld. Als dit goed werkt, weet ik niet, ik hoop het toch.

Blijkbaar had ik de overlow op hidden ingesteld, welke reden dat had weet ik niet, maar is nu wel verholpen.

Label is aangepast, maar ik zeg het, dat is een contactformulier die ik rechtstreeks van deze site heb geplukt. Ik zou het eens opnieuw, zelf, moeten schrijven als ik even tijd heb.

Alvast bedankt voor de positieve commentaar.

wat mijn css schrijfstijl betreft, dat hangt van dag tot dag af, het stoort me persoonlijk niet en het is geen probleem als iemand anders het wil lezen, bij mijn if, en while's enz. zou ik dar ook eens moeten op letten, slechte gewoonte neem ik aan ;)
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

11/09/2006 21:45:00
Quote Anchor link
Dat bedoelde ik inderdaad en werkt prima zelfs vanuit Nederland
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.