Chrome vraag mbt automatisch maximaliseren van het beeldscherm

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ad Vertentie

Ad Vertentie

19/08/2015 20:34:43
Quote Anchor link
Ik gebruik Chrome voor een project, en loop tegen iets aan waar ik het antwoord niet op kan vinden.
In dit programma worden dmv Jquery Toastr berichten getoond.
Het komt voor dat een gebruiker van dit programma, het programma geminimaliseerd in de taakbalk heeft staan, en daardoor deze berichten mist.
Wat ik wil bouwen, is een tool welke ervoor zorgt dat indien een Toastr bericht verschijnt, het scherm automatisch on top gemaximaliseerd wordt indien deze geminimaliseerd staat.
Is dit mogelijk, en zo ja hoe?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 05:47:51
 
Eddy E

Eddy E

19/08/2015 20:43:38
Quote Anchor link
Het lijkt mij niet mogelijk: en dat is maar goed ook. Instant-popup-blokkers gaan dat toch blokkeren.
Of je zou een app moeten installeren op de PC, dan kan het wel. Immers: Gmail heeft ook zo'n tekentje in de adresbalk (rechts, lijkt op een NS-teken) in Chrome. Die schakelt bureaubladmeldingen in, als je dat wil. En dat doet exact wat jij wilt.

Tip: zoek eens op "bureaubladmeldingen chrome". En daarna ook voor Internet Explorer, Firefox, Maxthon, Edge etc.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

19/08/2015 20:48:05
Quote Anchor link
Of misschien kun je iets creatiefs doen met je favicon.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.