CMS of gewoon sql?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joost van Crugten

Joost van Crugten

01/01/2011 20:23:42
Quote Anchor link
Heey Forum Gebruikers,

Ik ga een website maken voor een lokale omroep, iedere vrijwilliger moet zijn eigen account hebben en die hebben voor hun radio programma een stukje info, dit moeten ze kunnen aanpassen, maar ze mogen niet aan de andere pagina's komen.

Verder moet een admin dus alles kunnen aanpassen en ook pagina's kunnen aanmaken.

Mijn vraag is hoe ik dit het beste kan doen, ik ben namelijk niet zo'n hele goede PHPer en we hebben een no-budget omdat alles vrijwillig is en we bijna geen subsidie krijgen.

Evilid
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 18:44:15
 
Aad B

Aad B

01/01/2011 20:28:04
Quote Anchor link
CMS of gewoon sql? is geen goeie vraagstelling, gewoon SQL is geen webdesign tooling maar de rest van je tekst is helder en het lijkt mij dat je het beste een kant en klaar CMS kan nemen. Hiemee voorkom je dat je in een eindeloos knutselproces terecht komt.
 
Joost van Crugten

Joost van Crugten

01/01/2011 20:31:09
Quote Anchor link
Dat leek mij opzich ook, alleen ik moet er dan wel een hebben waarbij iedereen alleen zijn eigen pagina kan aanpassen.
Dat een admin de pagina toewijst aan een gebruiker en dat hij/zij alleen die kan aanpassen.

Weet u/iemand misschien een CMS die dit heeft?
 
Jasper DS

Jasper DS

01/01/2011 20:32:03
Quote Anchor link
maak gewoon je eigen cms. Wat jij probeert te doen lijkt niet zo moeilijk.
 
Joost van Crugten

Joost van Crugten

01/01/2011 20:36:05
Quote Anchor link
PHP Jasper op 01/01/2011 20:32:03:
maak gewoon je eigen cms. Wat jij probeert te doen lijkt niet zo moeilijk.


Hoe wil ik een eigen systeem gaan maken, ik zou niet weten hoe, ik ben namelijk niet zo goed in phpen dat ik een eigen CMS kan bouwen.
 
Aad B

Aad B

01/01/2011 20:38:53
Quote Anchor link
Joost van Crugten op 01/01/2011 20:31:09:
Dat leek mij opzich ook, alleen ik moet er dan wel een hebben waarbij iedereen alleen zijn eigen pagina kan aanpassen.
Dat een admin de pagina toewijst aan een gebruiker en dat hij/zij alleen die kan aanpassen.

Weet u/iemand misschien een CMS die dit heeft?
Joomla, geheel gratis, ruime mogelijkheden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.