CMS Systeem Aanpassen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Sefa Senturk

Sefa Senturk

18/01/2011 20:58:19
Quote Anchor link
Werkzaamheden: CMS Script aanpassen PHP/HTML
Eisen: Goede kennis van PHP/HTML
Wat biedt ik: Een Freelance Project.
Prijs: n.o.t.k
Naam: Sefa Sentürk
Contact: [email protected]


Ik heb een cms script die ik aangepast wil hebben.. er moeten wat modules bij namelijk..

Hier zijn ze;


- Een install.php zodat je als je de cms op je website zet, dat je dan naar www.site.nl/install.php gaat, en daar dan je datbase gegevens, naam+wachtwoord van de admin panel invult.
- De config op 1 houden ( zijn er nu 3 )
- Een multi language tool ( Zodat je je website in meerdere talen kan schrijven )
- De template makkelijker kunnen aanpassen, dus bijv. een rar bestandje uploaden in de admin, met een template erin en dat ie die dan gaat gebruiken als layout! ( Heb daar zelf nog niks op gevonden ) HEEL BELANGRIJK
- Bepaalde extencies accepteren als je iets upload via de admin.
- Mogelijkheid om de nieuws table en de winkelmandje table ( Op de website zelf, moet via de admin te regelen kunnen zijn ) te kunnen weghalen indien de website niet gaat gebruikt worden als webshop en/of nieuwssite
- De iDeal instellingen kunnen veranderen in de admin.
Zodat de klanten de iDeal instellingen makkelijk kunnen veranderen zodat ze geen moeite hoeven te doen om dingen aan te passen in de iDeal.php
- Een Paypal-integratie, gegevens ervan kunnen veranderen in de admin.
- Dat er bij Pagina's aanpassen standaard Home staat, nu moet je dat veranderen in menu.php
- De database backup file moet je nu handmatig de database gegevens invullen, ik wil graag dat de backup.php de gegevens uit de config haalt.
- Mensen moeten zich kunnen aanmelden voor een nieuwsbrief, die e-mails worden dan opgeslagen in een database, en dat je dan via de admin een niewsbrief
kan schrijven en versturen. ( Voor een nieuwsbrief moet je een bepaald template kunnen selecteren als uiterlijk.. )
- Standaard template wil ik aangepast hebben.. als we een akkoord hebben bereikt zal ik je daar over informeren.

Neemt u eens een kijkje op de site: www.onlinegadgetshop.nl/

staat nu een standaard lay-out op en dit is een domein die ik eigelijk niet gebruik, alleen voor voorbeeldjes en om dingen op te testen..

Via http://onlinegadgetshop.nl/adminlogin.php komt u in de admin.
Gebruikersnaam: Admin
Wachtwoord: 55562338
Gewijzigd op 18/01/2011 21:11:44 door Sefa Senturk
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 19:04:34
 

18/01/2011 21:01:24
Quote Anchor link
Zou je dit willen doorvoeren?
 
Sefa Senturk

Sefa Senturk

18/01/2011 21:12:12
Quote Anchor link
Karl Karl op 18/01/2011 21:01:24:
Zou je dit willen doorvoeren?


done.
 
Sebastiaan Weert

Sebastiaan Weert

18/01/2011 21:30:05
Quote Anchor link
Ziet er erg zakelijk en mooi uit. Heb hier wel interesse in!
Gewijzigd op 18/01/2011 21:31:00 door Sebastiaan Weert
 
Sefa Senturk

Sefa Senturk

19/01/2011 12:57:00
Quote Anchor link
niemand die de taak voor mij kan volbrengen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.