CMS systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Branco Rensen

Branco Rensen

19/01/2014 22:01:49
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een CMS systeem zodat klanten hun pagina's zelf kunnen aanpassen.
Heeft iemand hier iets voor of kan iemand zoiets voor mij maken?

Met vriendelijke groet,
Branco Rensen
BR-ITDiensten
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:07:53
 
Bart V B

Bart V B

19/01/2014 22:11:43
Quote Anchor link
Op zoek naar een CMS systeem.
tja, er zijn er zoveel.
- Joomla
- Wordpress
- concrete5
- Drupal
- Modx
En zo heb je er nog wel wat.
Maar als ik het zo lees zoek je iets wat custom made is?
Wat zijn zoal de wensen, want het is nu een beetje mager om een concreet antwoord te geven.
 
Branco Rensen

Branco Rensen

19/01/2014 22:15:35
Quote Anchor link
Bart V B op 19/01/2014 22:11:43:
Op zoek naar een CMS systeem.
tja, er zijn er zoveel.
- Joomla
- Wordpress
- concrete5
- Drupal
- Modx
En zo heb je er nog wel wat.
Maar als ik het zo lees zoek je iets wat custom made is?
Wat zijn zoal de wensen, want het is nu een beetje mager om een concreet antwoord te geven.


Ik zoek iets dat ik makkelijk in mijn bestaande website kan "plakken" en dat mijn klanten niet in hun FTP hoeven om de pagina's te wijzigen en zo fouten maken tegen te gaan. Het gaat me echt alleen om de pagina's de rest hoeft allemaal niet. En met de rest bedoel ik het thema, sitenaam en dat soort dingen zoals je allemaal in bovengenoemde CMS systemen kunt. Is het mogelijk om zoiets te maken?
Gewijzigd op 19/01/2014 22:16:54 door Branco Rensen
 
Bart V B

Bart V B

19/01/2014 22:25:58
Quote Anchor link
Op zich is dat wel te maken.
Alleen meestal is het zo dat als je zoiets hebt, je net even wat meer wilt.
Dus ik wil eerst een duidelijk afgebakend deel hebben wat exact jou systeem moet gaan doen.
En wat zijn je eigen skills? Want ik kan wel iets voor je maken, maar dan moet je nog wel enige dingen aanpassen om het te kunnen laten werken. Qua kosten kan ik dan pas iets zeggen wat er zoal bij moet komen.
 
Branco Rensen

Branco Rensen

19/01/2014 22:27:04
Quote Anchor link
Bart V B op 19/01/2014 22:25:58:
Op zich is dat wel te maken.
Alleen meestal is het zo dat als je zoiets hebt, je net even wat meer wilt.
Dus ik wil eerst een duidelijk afgebakend deel hebben wat exact jou systeem moet gaan doen.
En wat zijn je eigen skills? Want ik kan wel iets voor je maken, maar dan moet je nog wel enige dingen aanpassen om het te kunnen laten werken. Qua kosten kan ik dan pas iets zeggen wat er zoal bij moet komen.

Ik stuur je PB
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

19/01/2014 22:34:10
Quote Anchor link
Wij hebben daar een kant en klare tool voor

http://www.filecms.com/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.