CMS: WYIWYG Web editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arend a

Arend a

04/06/2005 19:02:00
Quote Anchor link
Beste phplieden,

ik zit de laatste tijd meer en meer met het ontwikkelen van websites die beheerd moeten kunnen worden door mensen die geen kennis van html hebben, met name de content hiervan managen.

Die content is vaak redelijk specifiek en standaard cms systemen bieden vaak geen uitkomst, daar deze te omslachtig zijn om aan te passen.

Veel simpele systemen werken aan content nog steeds met plaintekst of UBB achtige codes, en beide schieten toch ietswat te kort.

Ik ben zelf ooit eens een javascript gebaseerd systeem tegen gekomen wat eigenlijk een wyiwyg editor was (in zoverre dat er via makkelijke knoppen vet, cursief italic) en andere tekstbewerkingen makkelijk gedaan konden worden. Ik weet echter niet meer waar dit was, en hoe dit precies werkte.

Iemand andere ideeen over hoe je dit kan oplossen?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:44:55
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

04/06/2005 19:08:00
Quote Anchor link
HTMLarea...

Maar weet niet zeker of je dat nu bedoelt...
En hoe het werkt? Nooit de tijd genomen om het te bestuderen... Nog ff niet aan toe...
 
Arend a

Arend a

04/06/2005 19:52:00
Quote Anchor link
Dat is inderdaad wat in de buurt komt, thx.
 

04/06/2005 20:55:00
Quote Anchor link
Ik gebruik tiny MCE (of tine MCE) maar kent (te) veel functies voor de meeste gevallen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.