code tags invoeren

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Rene van Mook

Rene van Mook

08/10/2013 14:18:40
Anchor link
Ik kom er ff niet uit hoor. Hoe kan ik nu precies een stukje php-code in een bericht posten?

Thnx
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 13:49:35
 
Wouter J

Wouter J

08/10/2013 14:21:50
Anchor link
Code kun je doen met de [code] tags. Deze supporten 2 talen: CSS en JS: [code lang=js] of [code lang=css].

Om PHP code te highlighten moet je beginnen met <?php en eindigen met ?>. Dit hoeft niet perse tussen [code] tags te staan.
Gewijzigd op 08/10/2013 14:31:34 door Wouter J
 
Kris Peeters

Kris Peeters

08/10/2013 14:23:27
Anchor link
Bedoel je "posten op dit forum"?
Of waar ben je anders mee bezig?

----

Je zet er code tags rond.

Dus bv.
[code]
<?php
echo 'Hello wrold';
?>
[/code]



Offtopic:
... Deze vraag beantwoorden, dat is pas een staaltje BBcode ontwijken :) ...
 
B a s
Beheerder

B a s

08/10/2013 14:29:03
Anchor link
Of gewoon de [ignore][/ignore] tag gebruiken :)
 
Wouter J

Wouter J

08/10/2013 14:33:40
Anchor link
Bas, leuk bedacht, maar ik hoop dat het na 3 jaar al wel bekent bij je is dat die niet werken voor code tags? Is het ook al bekent dat 80% van de beginners niet weet hoe dit werkt en het dus verstandig is om deze te includen in de bar boven de textbox?
Is het ook bij je bekent dat er nog 1001 andere features en bugs over BB code zijn gemeld? Dat sommige mensen zelfs code hebben aangedragen om deze features met copy/past te kunnen implementeren en je het zelfs dan niet toepast?
Is het bekent dat we een jaar geleden van een ene Bas Kregeler de belofte kregen dat er professionals waren ingehuurd om elke maand/week even wat features en bugs op te lossen? Is het ook bekent dat diezelfde Bas een maand geleden nog heeft beloofd vaker in het bug/feature forum te kijken?
Gewijzigd op 08/10/2013 14:35:20 door Wouter J
 
B a s
Beheerder

B a s

08/10/2013 14:36:18
Anchor link
Goed punt. Misschien een goed gesprek voor in het admin forum Wouter. Volgens mij ben jij daar aan de beurt op te reageren.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.