Code weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Joran

joran

08/11/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik beheer een design forum met inmiddels bijna 1000 leden. Nu worden daar veel scripts gedeeld e.d. maar een goede bb-code hebben we daar niet voor.
Op PhpHulp.nl zie ik altijd dat als ik een php code tussen de code tags zet dat hij het ook mooi in kleuren maakt e.d. weet iemand hoe je zoiets moet maken? Is dit ook met php of alleen html/javascript/css ?

Alvast bedankt! :)



Klein voorbeeldje:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo 'Dit is een test!';
?>
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 23:48:38
 
TJVB tvb

TJVB tvb

08/11/2009 13:50:00
Quote Anchor link
je moet zoeken naar: highlight_string
highlight_string
(of highlight_file )
Dan moet je nog wel even de php code eruit filteren en dan de uitvoer van deze functie in een leuk vakje stoppen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.