CodeIgniter routes probleem

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/01/2013 23:10:05
Anchor link
Ik heb een probleem met mijn routes..

Als ik in CI routes dit neerzet:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
// Galerie de zaal overzicht pagina
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/groep/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/group/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft']        = '$2/galeriedezaaldelft/index';
?>


Dan werkt alles perfect, maar zodra ik 2012 variabel maak met dit (:any) dan loopt het stuk en kan hij de pagina niet vinden...

HEELP, bedankt alvast. Ben al paar uur zoet hiermee.

Ook nog een pastbin hiervoor
Gewijzigd op 18/01/2013 13:04:28 door Erik Rijk
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 21:35:05
 
Reshad F

Reshad F

17/01/2013 00:07:38
Anchor link
Moet het niet gewoon

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$route
['(:any)'] = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';
?>


p.s. ik zie dat jij en/nl varianten hebt :) hoe heb je dat gefixt op een "goede" manier in CI? kan je mij daarvoor een PM sturen ? heb het een en ander uitgezocht maar iedereen gebruikt een dirty manier hiervoor.
Gewijzigd op 17/01/2013 00:09:38 door Reshad F
 

17/01/2013 22:34:45
Anchor link
Nee dat was het niet want dan refereer je naar ALLES dat het naar die URL moet gaan.

Dit is de oplossing:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

// FOUT: Er moet GEEN $2 staan, want de taal is niet in de controller opgegeven.. domme fout van mezelf denk ik, maargoed. Het werkt nu wel :)

// Galerie de zaal overzicht pagina

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/groep/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/group/2012']    = '$2/galeriedezaaldelft/group/$3';

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft']        = '$2/galeriedezaaldelft/index';


// GOED: Hier heb ik nu de $2 weggehaald want deze mag niet in de controller voorkomen. Ik heb geen controller die NL of EN heet.
Aan het einde moet hij wel staan want het segment is variabel en het is het 2e variabele segment in de URL

// Galerie de zaal overzicht pagina
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/groep/2012']    = 'galeriedezaaldelft/group/$2';
$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft/group/2012']    = 'galeriedezaaldelft/group/$2';

$route['^(en|nl)/galerie-de-zaal-delft']        = '$galeriedezaaldelft/index';
?>
Gewijzigd op 17/01/2013 22:41:26 door
 
- Raoul -

- Raoul -

17/01/2013 22:39:49
Anchor link
Gedraag je eens niet zo kinderachtig in je titel van je topic; "[OPGELOST] [Bedankt voor alle 64 views en 1 reactie NOT] CodeIgniter routes probleem"
 

17/01/2013 22:41:54
Anchor link
Gozer.. Kinderachtig is het niet, ik bedank iedereen netjes. NOT
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2013 22:44:09
Anchor link
Op een flauwe kinderachtige en onrespectvolle manier ja, welke niet gewenst is.

Wees een kerel en pas gewoon je topictitel aan naar je vraagstelling met de [opgelost]-tag ervoor.
Gewijzigd op 17/01/2013 22:45:45 door - Ariën -
 

17/01/2013 22:47:17
Anchor link
Ik zou mij aangeven bij de kinderachtigheids politie - Aar -.
Zou verboden moeten worden.

oftewel, til er niet zo zwaar aan. Er zijn 100x ergere in de wereld dan een sarcastische titel van een topic post.

En misschien heb ik wel een spleetje? Pas hem dus zelf niet aan. Ik wijs bij deze het kerelzijn af.
Gewijzigd op 17/01/2013 22:48:07 door
 
- Raoul -

- Raoul -

17/01/2013 22:49:42
Anchor link
Wat een raar gedrag, Rick. Op PHPhulp proberen we altijd iedereen te helpen, vrijwillig en zonder betaling.
Iedereen die je kan helpen gaat je ook wel helpen, maar je moet ook rekening houden dat het nu 22:48 is, en hoogstens
bezoekers bekijken je topic en er zullen door het tijdstip nu ook minder mensen met verstand van CI online zijn.
 
Wouter J

Wouter J

17/01/2013 22:51:18
Anchor link
Alsof iedereen die een topic bekijkt meteen verplicht wordt te antwoorden? Zijn we hier niet op vrijwillige basis? Komen we hier niet om onze eigen kennis te verrijken en daarbij ook nog topics te antwoorden waarop we kunnen antwoorden?

Je zal vast wel erg gefrustreerd raken van het er niet uitkomen, maar laat jezelf dan niet zo opwinden, het is maar een computer hè... en mocht je dan boos worden, zoek dan even iets waar je je agressie op kwijt kunt, een papieren doos oid, maar ga ons er dan niet mee lastig vallen?
 

17/01/2013 22:52:34
Anchor link
Raoul, topic staat er vanaf gisteravond op.

Maar hee ik maak er geen punt van ofzo.. als je al me andere reacties en topics leest doe ik mee aan de community.
Dus ik zeg.. topic closed en niet zaniken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2013 22:53:04
Anchor link
Gaat gewoon om fatsoensnormen die ver worden overschreden, en ja... soms moet je gewoon je geduld kunnen bedwingen.

Dus denk maar eens goed na.

Ik ga hier verder niet meer over in discussie, mijn collega's mogen dit wel verder afhandelen.
Gewijzigd op 17/01/2013 22:55:00 door - Ariën -
 

17/01/2013 22:54:30
Anchor link
Wouter J, zie je mij boos? Nee..
Probleem is sinds gister avond opgelost.
Ik bedankte de reactie van de poster en heb hem zelfs op weg geholpen, omg dat alleen voor een topic title.
Gedraag jullie hoor haha, ik lach me *** uit me broek hier.

Fijne avond zou ik zeggen.

Toevoeging op 17/01/2013 22:55:24:

Wel leuk dat ik nu wel reacties krijg, alleen dan weer jammer dat ze niet om het probleem gaan dat ik al heb opgelost haha.
Bedankt voor de reacties hoor! :D xD

Toevoeging op 17/01/2013 22:57:02:

- Aar -, slimme keuze ;)
Ik zie de sancties wel op me af komen. Zal er niet wakker van liggen.

Ik denk niet zoveel na, ja over code maar niet hoe jullie charmeert raken van mij teksten of uitspraken ofzo. Heb wel wat beters te doen.
 
Wouter J

Wouter J

17/01/2013 22:58:41
Anchor link
Quote:
Wel leuk dat ik nu wel reacties krijg, alleen dan weer jammer dat ze niet om het probleem gaan dat ik al heb opgelost haha.

Dat is heel simpel uit te leggen. Over CI hebben wij niet veel kennis en kunnen we je helpen, zodra je fatsoensnormen gaat overscheiden (dan heb ik het niet alleen over de topic titel maar ook de andere berichten van jou in dit topic) zijn we natuurlijk wel verplicht te reageren.
 

17/01/2013 23:02:23
Anchor link
Jullie zijn goeedddd, behalve in CI dan zoals je zei.
Maar dat maak niet uit, want ik word toch wel blij van PHPhulp.

Sterk team hoor hier. I feel the force is strong here.
 
Wouter J

Wouter J

17/01/2013 23:07:51
Anchor link
Rick, kun je misschien je gedachteverandering uitleggen? Hoe ben je van reacties als deze:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/opweg-helpen-met-jqery-ding/85744/#612515
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/fout-in-javascript/84850/#605198
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/pregmatchall-probleem/83912/#597098

overspringen naar reacties die je hier plaatst? Welke verandering op het forum of in de reactie heeft jou doen switchen van een leuke forum kandidaat naar het vertonen van trol gedrag?
 

17/01/2013 23:39:34
Anchor link
Wouter J op 17/01/2013 23:07:51:
Rick, kun je misschien je gedachteverandering uitleggen? Hoe ben je van reacties als deze:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/opweg-helpen-met-jqery-ding/85744/#612515
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/fout-in-javascript/84850/#605198
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/pregmatchall-probleem/83912/#597098

overspringen naar reacties die je hier plaatst? Welke verandering op het forum of in de reactie heeft jou doen switchen van een leuke forum kandidaat naar het vertonen van trol gedrag?


Het feit dat ik 64 views krijg en 1 reactie zonder resultaat.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

17/01/2013 23:48:57
Anchor link
Uh, misschien mis ik iets, maar sinds dit een community is die elkaar helpt waar men elkaar kan helpen is niemand gebonden aan regels die het verplichten om jou te helpen. Als je 64 views krijgt en 1 reactie... is dat zo verschrikkelijk dat je maar in je titel gaat janken erover? Wat is dat voor mentaliteit? Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2013 23:49:31
Anchor link
Kom op zeg, je weet vast wel dat niet iedereen bedreven in in CI, en dat dit niet een bepaalde basis-vraag is.
Daar hoor je gewoon rekening mee te houden en respect voor te hebben, dat je mogelijk wat minder respons voor kan krijgen.
Gewijzigd op 17/01/2013 23:50:28 door - Ariën -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

17/01/2013 23:50:13
Anchor link
@Rick Je kan beter 1 goed antwoord krijgen dan 64 waardeloze antwoorden waar je niets aan hebt. Soms is het verstandig om niet in te gaan op een vraag. Ook zijn er op dit moment 36 bezoekers online. Houd daar rekening mee, er zijn genoeg bezoekers op phphulp die wel lezen maar geen tijd hebben om te reageren.

Overigens moet je als programmeur ook geduld hebben, als jij het probleem niet gevonden krijgt dan moeten wij gaan uitzoeken wat het probleem is. In de tussentijd kan je zelf ook nog verder gaan zoeken en een kwartier later even terugkomen om te kijken of iemand toevallig het antwoord heeft gevonden

EDIT: Ik verzoek je vriendelijk de titel van dit topic te wijzigen.
Gewijzigd op 17/01/2013 23:51:33 door Jordi Kroon
 
Wouter J

Wouter J

17/01/2013 23:59:25
Anchor link
Quote:
Het feit dat ik 64 views krijg en 1 reactie zonder resultaat.

Ik leef met je mee. Ik heb maar 6 antwoorden uit 507 views waarbij ik pas 2 maanden laat tot een oplossing kwam...
Afbeelding
Gewijzigd op 18/01/2013 00:02:28 door Wouter J
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/01/2013 00:05:47
Anchor link
Het is ook allemaal zoooo oneerlijk in deze grote boze mensenwereld...

Afbeelding
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.