Comment spam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer / Angular / React

Bedrijfsomschrijving Als onderdeel van een grote IT-dienstverlener is deze organisatie nu gegroeid tot een organisatie van bijna 30 man groot. Iedereen binnen deze organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren, onderhouden van bedrijfskritische applicaties. De organisatie ontwikkelt applicaties voor o.a. diverse grote zorgverzekeraars, maar ook de wat kleinere lokale bedrijven worden door deze organisatie ondersteund. In tegenstelling tot de moederorganisatie, werken de medewerkers bij deze organisatie gemiddeld drie tot vier dagen in de week gewoon op het eigen kantoor in Utrecht. Samen met een vast team ben je dus verantwoordelijk voor verschillende projecten die je veelal op één en

Bekijk vacature »

Senior .Net Developer Duurzaamheid Maatwerkapplica

Bedrijfsomschrijving Werken bij dit bedrijf betekent dat je onderdeel wordt van een grote internationale organisatie, met lokale focus. In Nederland werken er circa 1500 medewerkers bij deze organisatie. Duurzaamheid staat bij hen hoog in het vaandel en de projecten die zij uitvoeren hebben dit ook altijd als speerpunt. Iedere regio is verantwoordelijk voor zijn eigen IT beleid, maar NL is sturend voor alle vestigingen in Europa. De drie IT afdelingen bestaan uit IT services, demand management en IT innovatie. Momenteel zijn ze opzoek naar een Senior .NET Developer om het team te kunnen versterken. De organisatie is altijd in beweging

Bekijk vacature »

.NET Developer Datawarehouse

Werk jij als software developer het liefst met uitdagende systemen? Wil jij je steentje bijdragen aan een betere en efficiëntere zorg? Dan kun jij je bij onze vestiging in Amsterdam volledig uitleven als .NET Developer Datawarehouse. Jouw baan Je ontwerpt, ontwikkelt, ondersteunt en onderhoudt je eigen Datawarehouse module binnen HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg. Je schrijft objectgeoriënteerde code (we werken met Microsoft technologie, wat betekent dat je veel met C# gaat werken), speurt naar verbeteringen, werkt aan vernieuwende projecten, doet code reviews en voert testen uit. Een uiterst verantwoordelijke job, want dankzij jouw software kunnen zorginstellingen hun informatie behoeften

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan de vooravond van de implementatie van een gloednieuw applicatiehuis, waar OutSystems een belangrijke rol in speelt. Binnen deze rol word je als OutSystems Developer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uiteenlopende applicaties met OutSystems. Om het nieuwe applicatiehuis te implementeren

Bekijk vacature »

Software Engineer C++ / Software Developer C++

Software Engineer C++ / Software Developer C++ (Bsc, MSc, Computer Science, Information Technology, Mathematics, C, C++, Linux, Algorithms) General Do you find great joy in software development, which is then used worldwide, and are you familiar with C++ and with algorithms… read on! Organization For our business client, a fast dynamic technical company which gathers and processes huge amounts of data, we are looking for several Software Engineers. You will be part of a team consisting of about 25 software developers working on a suit of advanced software tools. These software tools are then used further on in the company

Bekijk vacature »

Java Developer

Onze opdrachtgever heeft zsm ruimte voor twee java developers. Rotterdam, een jaar contract (ZZP mogelijk) met optie van verlenging van een jaar. Fulltime. Jouw profiel Je beschikt over de volgende competenties: Resultaatgerichtheid Kwaliteitsgericht (clean code) Integriteit Planmatig werken Samenwerken Sociaal Gericht op delen van kennis Beheersing van de Nederlandse taal Eisen Je beschikt over minimaal: Een afgeronde relevante HBO-opleiding (zoals Hogere Informatica Opleiding en/of Technische Informatica) of een afgeronde WO Bèta studie 5 jaar ervaring als Java ontwikkelaar (senior) opgedaan in de afgelopen 6 jaar 4 jaar ervaring met Spring opgedaan in de afgelopen 6 jaar 4 jaar ervaring met

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

Data analist

Is het herkennen van patronen, inzichten en trends vanuit diverse data jouw passie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Je helpt onze klanten om hun toekomststrategie vorm te geven. Je verzamelt, combineert en analyseert data vanuit verschillende interne en externe bronnen en zoekt patronen, inzichten en trends. Je ontwerpt en bouwt data pipelines, data streams, reporting tools, dashboards, data API’s, data generators en allerlei andere informatieportals en tools. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor onze klanten en de stakeholders op verschillende niveaus binnen een organisatie. Als Data Analist ben jij de informatiebron van de klant

Bekijk vacature »

Full stack Developer meteorologische en hydrologis

Als C#.NET Developer geef jij klanten inzicht in hun meteorologische en hydrologische datagegevens. Denk hierbij aan gegevens over wind, zicht, temperatuur en neerslag, maar ook stroming of golven. Je werkt voor internationale klanten in de scheepvaart, luchtvaart en offshore. Het is een functie met veel vrijheid en eigen initiatief , waarbij je uiteenlopende klant vragen vertaald naar nieuw te ontwerpen software oplossingen. Wat vragen zij: Afgeronde HBO of WO studie richting Informatica, ICT of soortgelijk; Minimaal drie jaar C#/.NET ervaring; Ervaring met HTML, CSS, Angular, Typescript en CI; Ervaring met Azure is een pré; Je beheerst de Nederlands en Engelse

Bekijk vacature »

Senior Full Stack Developer

Senior Full Stack Developer Eindhoven The world wants simple apps that can manage the movements of millions of packages daily. But to get there, our apps go through a complex development process that is lead by the best developers in the industry. As someone who is highly familiar with C#, you will join us as a senior member of the team and manage apps for our Brokerage services – big business freight in global markets that cover over 76% of all international trade. Digital innovation plays a crucial role in choreographing the infinite movements of goods, funds and information. The

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops are bizarre fast and super tight. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a Medior PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimally as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little C # or Javascript. Want to become an PHP Developer at Coolblue? Else will explain how to do that. You enjoy doing this Writing PHP code, but can also find your way in C

Bekijk vacature »

ASP.NET CORE developer Fullstack / Intern

Bedrijfsomschrijving Mijn klant houdt zich bezig met alleen maar maatwerk software. Door de flexibiliteit van de developers bedienen ze bijna elke markt; van start-ups tot aan de grotere internationaal georiënteerde bedrijven. Bepaalde applicaties zijn standaard geworden en worden als totaalpakket aan de klant aangeboden. Andere applicaties worden maandelijks onder de loep genomen. Kortom: genoeg uitdaging voor een .NET Developer. Je komt te werken in een gezellig team van ongeveer 20 mensen met een platte structuur. Er wordt veel voor het personeel geregeld en regelmatig ga je met het team op pad. Je collega's zijn IT minded mensen. Het gaat hier

Bekijk vacature »

Interaction Designer

Geen scherm ontwerpuitdaging is je te gek en je krijgt energie van klanten die tevreden met jouw oplossingen aan de slag zijn. Doordat je regelmatig contact hebt met klanten door het bijwonen van klantsessies of gebruikerstesten, ken je de wereld van je gebruikers en weet alles over UI interactie en patronen. Je werkt graag aan het opzetten en invullen van een gebruikersinteractie, waarbij aandacht voor detail en bruikbaarheid voorop staan. Accountancy is een complex vakgebied, waarbij je veel te maken krijgt met steeds veranderende regelgeving waar we met onze software op aan moeten haken. Het geeft jou een kick als

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Software Ontwikkelaar Heb jij altijd al willen weten hoe het achter de schermen werkt bij 112? Wij zijn op zoek naar een Software Ontwikkelaar die zich wil verdiepen in onze geografische informatiesystemen voor meldkamers en vervoer. Kom jij ons team versterken? Wat ga je doen als Software Ontwikkelaar bij CityGIS? Jij bent medeverantwoordelijk voor het ontwerpen en ontwikkelen van geografische coördinatie- en informatiesystemen. Je bedenkt nieuwe functionaliteiten, waarmee CityGIS zich kan blijven onderscheiden in de markt. Je denkt actief mee over de invulling van projecten en doet suggesties voor bestaande en nieuwe functionaliteiten. We werken voor klanten waar elke seconde

Bekijk vacature »

Java developer (medior & senior)

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Java Software Engineers met ervaring in back-end en front-end software ontwikkeling. Ben jij de Java Software Engineer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt?

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Eris -

Eris -

02/04/2007 07:44:00
Quote Anchor link
Iedereen kent het wel en nu wordt een website van een klant ook door ge pest..

1 uur +/- 30 berichten :(

Nu is de vraag wat is de beste oplossing?

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2020 09:48:41

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:10:00
Quote Anchor link
IP-registratie => IP-ban?
CAPTCHA bij het formulier?
Comment limiet, dus je mag maar X aantal comments posten per uur?
Meer kan ik even niet bedenken.

Niels Janssen

Niels Janssen

02/04/2007 08:14:00
Quote Anchor link
Captha of iets soortgelijks erbij zetten, is de enige manier om zonder registratie een bot van een mens te onderscheiden, en zet er een floodbescherming op, maximaal 10 post per persoon per dag per onderdeel ofzo. Of gwoon dat ze maar 1 keer int kwartier/halfuur mogen posten.

Eris -

Eris -

02/04/2007 08:22:00
Quote Anchor link
Captcha.. Vind ik geen oplossing. Vind het niet fijn werken het moet extreem laag drempelig zijn...

IP ban heeft geen nut verschillende IP's (Maakt gebruik van proxy's)

Flood control werkt niet... (Verschillende ip's)

De laatste is puur uit ervaring met phphulp...

Ik heb even met javascript gespeeld met het feit dat de software geen js ondersteund ik zal het zo weten... + een normale vraag voor de non js gebruikers..

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:34:00
Quote Anchor link
Oh, dus die gasten maakt gebruik van proxies. Had dat even gezegd :P. Nou dan denk ik dat degene dan tòch moet registreren...

EDIT:
Misschien een proxy check?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 08:45:00
Quote Anchor link
Wat ook een leuke is en die sowiezo een aantal spambots weghoud is een tekstveld verbergen met CSS. Noet het veld bijvoorbeeld mail (terwijl je het echte e-mail veld email noemt) De meeste spambots zullen dit zien als een e-mailveld, terwijl die juist leeg moet blijven. Spambots vullen een emailadres in, jij controleerd of die wel leeg is en voila. :) De spambot geeft ook geen error, omdat het formulier succesvol is gepost.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:46:00
Quote Anchor link
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

- SanThe -

- SanThe -

02/04/2007 08:59:00
Quote Anchor link
Klinkt misschien heel gek, maar ik heb er al veel baat bij gehad.
Als het bijvoorbeeld een gastenboek betreft heet de directory bijna altijd questbook. Nou die naam verander ik in een totaal niet relevant andere naam en ik ben van de spammers af.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:11:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 02.04.2007 08:46:
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

Nope, dat is waar. Daar heb je wel een punt. doorgaans heb ik meer last van spambots dan van spammende mensen, zeker omdat er een tijdslimiet zit van een minuut voordat je weer kan posten. (dit gebeurt dmv een sessie tijd, wanneer die niet geset kan worden, post die hem niet)

Eris -

Eris -

02/04/2007 09:32:00
Quote Anchor link
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:39:00
Quote Anchor link
Met dat limiet he, kun je niet een sessie / cookie aanmaken en die dan checken als iemand gaat posten. Als hij bestaat, dan kan degene niet meer posten, of is dit totaal geen optie?

Jelmer -

Jelmer -

02/04/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Helaas zal dat niet gaan werken Gamer, want je kan de spammers niet van elkaar onderscheiden. Ze hebben bijna altijd bij iedere aanvraag een ander ip-adres, en ik neem aan dat hij niet cookies deelt per aanvraag.

Dus nee, dat is zoals je zelf zou zeggen "totaal geen optie".

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:53:00
Quote Anchor link
Verdamt! Wie heeft die verrekte proxie uitgevonden :P

Quote:
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

Wat gebruik je nu dan?

BTW, je blijft altijd wel spam ergens houden, je kunt het niet 100% vermijden..

Eris -

Eris -

02/04/2007 09:54:00
Quote Anchor link
Gewoon een dood simple vraag

vijf + vier = ?

En dan doormiddel van javascript de antwoord te plaatsen en de input veld te verbergen.

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:56:00
Quote Anchor link
Dus ook een soort CAPTCHA, maar meer kan ik niet meer bedenken.
Misschien als ik weer iets tegen kom op internet, dan zal ik het hier posten.

Ik heb namelijk ook veel last van spam op mijn forum van het bedrijf en hebben verscheidene keren het forum offline moeten zetten :(

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/04/2007 09:57:00
Quote Anchor link
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Stel een simpele vraag, ik ben daar ooit eens mee begonnen toen ik mijn nieuwssysteem ontwikkelde en dat werkt eigenlijk ook prima. Gebruikersvriendelijk? Mag je zelf bepalen.

Of laat javascript (een stukje) formulier echo'en, dan zien bots dat hele formulier niet... Echter mensen die geen javascript hebben zien het ook niet :+.

Gebruik geen standaard namen voor je formulier, geen 'subject', 'name' & 'message' maar abacadabra. Netjes is het niet, geen idee of het werkt, wie weet.

Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:58:00
Quote Anchor link
Aha, dus de spamrobot zou ook geblokkeerd worden, wanneer die de vraag weet als het goed is. Bij mij werkt het prima, ligt misschien ook aan het type bots dat je krijgt. Sommigen zijn slimmer dan anderen.

Ik ben benieuwd of je binnenkort alweer spam krijgt. => Laat ons dat maar weten.

Eris -

Eris -

02/04/2007 10:01:00
Quote Anchor link
Nee die vraag is alleen voor "non" js gebruikers...

GaMer B

GaMer B

02/04/2007 10:06:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 02.04.2007 09:57:
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Dat is inderdaad een geweldig idee :O Deze moet ik ff onthouden, want dit zal de spam zekers verlagen.

Eris -

Eris -

02/04/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Even een nieuwe methode testen...

Thijs X

Thijs X

02/04/2007 10:22:00
Quote Anchor link
Je kan een hidden field erbij voegen in je formulier, omdat spam bots alles invullen controleer je of het is ingevuld zo ja dan is het spam zo niet dan is het een gebruiker.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.