Concept review - www.brownieboodschap.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Brownie Boodschap

Brownie Boodschap

11/02/2016 14:53:43
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb nu 3 weken geleden mijn website online gegooid:

www.brownieboodschap.nl

Ik ben benieuwd naar wat jullie van het concept vinden, en daarnaast van de website.

De resultaten zijn tot nu toe super, net zoals de klantbeoordelingen.

Ik hoor graag van jullie
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 19:37:03
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/02/2016 15:07:43
Quote Anchor link
Mijn eerste indruk:

- Met wie heb ik te maken? is het een hobbysite, of een bestaande winkel? Ik zie geen logo. Wel een kleine thumbnail linksboven die in werkelijkheid veel groter is (en dus onnodig dataverkeer kost). Zet er eens een leuk logo neer om ene eigen identiteit uit te stralen.

- Is "Brownies bestellen? Hier als cadeau of tussendoortje!" de naam van de site, of is het gewoon reclame? Ik durf te weddend at je met reclame geen goede indruk gaat maken op Google. Gebruik in de title-tag uitsluitend je websitenaam, en de pagina die je bezoekt.

- Een bekende veelgemaakte spelfout: Verassen en verrassen. Een groot verschil.

- De kleur van de cookiebalk overlapt de achtergrondkleur. Ik zou liever de cookiebalk een andere bruine tint geven.

- "MS Comic Sans" als lettertype. Ik zou er niet aan beginnen, gezien het er kinderlijk uitziet.

- "Voor meer informatie verwijs ik je naar de Over Ons pagina." Ik zie geen Over Ons pagina.
 
Brownie Boodschap

Brownie Boodschap

11/02/2016 15:17:21
Quote Anchor link
- Ariën - op 11/02/2016 15:07:43:
Mijn eerste indruk:

- Met wie heb ik te maken? is het een hobbysite, of een bestaande winkel? Ik zie geen logo. Wel een kleine thumbnail linksboven die in werkelijkheid veel groter is (en dus onnodig dataverkeer kost). Zet er eens een leuk logo neer om ene eigen identiteit uit te stralen.

- Is "Brownies bestellen? Hier als cadeau of tussendoortje!" de naam van de site, of is het gewoon reclame? Ik durf te weddend at je met reclame geen goede indruk gaat maken op Google. Gebruik in de title-tag uitsluitend je websitenaam, en de pagina die je bezoekt.

- Een bekende veelgemaakte spelfout: Verassen en verrassen. Een groot verschil.

- De kleur van de cookiebalk overlapt de achtergrondkleur. Ik zou liever de cookiebalk een andere bruine tint geven.

- "MS Comic Sans" als lettertype. Ik zou er niet aan beginnen, gezien het er kinderlijk uitziet.

- "Voor meer informatie verwijs ik je naar de Over Ons pagina." Ik zie geen Over Ons pagina.


Bedankt voor de feedback.

- Ik heb de spelfout er uitgehaald.

- Ik heb de title tag veranderd in: Brownie Boodschap - Brownies. Is dat beter?

- Welke lettertype kan ik het beste gebruiken en welke grootte?

De rest ga ik binnenkort aanpassen.
 
- SanThe -

- SanThe -

11/02/2016 15:19:42
Quote Anchor link
Artikel 4 en verder is in een andere style.
 
Tim Wolf

Tim Wolf

11/02/2016 15:58:53
Quote Anchor link
Cookie melding is niet responsive
Gewijzigd op 11/02/2016 16:02:53 door Tim Wolf
 
Brownie Boodschap

Brownie Boodschap

11/02/2016 16:10:32
Quote Anchor link
Wat bedoel je met responsive?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/02/2016 16:26:36
Quote Anchor link
Responsive is het meeschalen en het juist vormgeven van de website op elke device, of het nou een computer, tablet of een smartphone is.

Ik vind de cookie-melding wel redelijk responsive 'feeling' hebben.
 
Tim Wolf

Tim Wolf

11/02/2016 16:37:56
Quote Anchor link
@Arieën door die cookiemelding schuift alles op zie screenshot:
Afbeelding


Zo was het toen ik op de site kwam:


Afbeelding


Zie je door die cookie melding zie je gewoon het menu en de winkelwagen niet
Gewijzigd op 11/02/2016 16:39:56 door Tim Wolf
 
Randy vsf

Randy vsf

11/02/2016 16:39:30
Quote Anchor link
Tim Wolf op 11/02/2016 16:37:56:
@Arieën door die cookiemelding schuift alles op zie screenshot:
Afbeelding
Zo was het toen ik op de site kwam:
Afbeelding
Zie je door die cookie melding zie je gewoon het menu en de winkelwagen niet


Het menu en de winkelwagen niet? Die staan bovenaan, en de cookiebanner onderaan..
Dan erbij, die meldingen zijn bedoeld om weg te klikken ;)
 
Tim Wolf

Tim Wolf

11/02/2016 16:43:30
Quote Anchor link
Randy vsf op 11/02/2016 16:39:30:
Tim Wolf op 11/02/2016 16:37:56:
@Arieën door die cookiemelding schuift alles op zie screenshot:
Afbeelding
Zo was het toen ik op de site kwam:
Afbeelding
Zie je door die cookie melding zie je gewoon het menu en de winkelwagen niet


Het menu en de winkelwagen niet? Die staan bovenaan, en de cookiebanner onderaan..
Dan erbij, die meldingen zijn bedoeld om weg te klikken ;)


Maar toen ik hem had weggeklikt blijft hij nog steeds niet helemaal responsive. Zou dat door de tekst komen? Ik ga eens kijken ;)
 
Randy vsf

Randy vsf

11/02/2016 16:45:13
Quote Anchor link
Als je hem wegklikt verdwijnt hij?
 
Tim Wolf

Tim Wolf

11/02/2016 16:52:22
Quote Anchor link
Ja dat ook maar op mijn tel word hij nogsteeds niet responsive alleen op mijn Responsive Disign-modus blikft hij wel responsive. Best wel raar

Toevoeging op 11/02/2016 16:54:17:

Maar als je bijv op Brownies op maat klikt en dan naar die modus gaat is de tekst niet helemaal responsive
 
Johan West

Johan West

17/03/2016 15:50:41
Quote Anchor link
wat ik op zich wat onduidelijk vind is dat er geen adres op staat, pas via de facebook pagina kom je erachter dat het in Weesp zit gevestigd. En dan is het facebook logo ook nog klein, foute kleur en niet goed te vinden.

Op de Over Brownieboodschap pagina lijkt het veel belovend met grote groene stip, maar de opsomming is 1 t/m 6 en dan punt 12. Dat is raar en verwarrend. (oh ik zie nu pas dat het geen opsomming is, maar dat de nummering een andere betekenis heeft)

Volgens mij is al opgemerkt dat er idd geen naam/logo te zien is. Wees daar zeer duidelijk in, dus kies een naam als Brownies Weesp of Brownies Amsterdam Area als je je daar op richt dan weet iedereen je te vinden en je voorkomt dat er mensen naar je site gaan die niet in de regio wonen. Kom je op de landing page dan moet je dat als eerste zien.

Dan verder tikje vreemd vind ik dat het menu onderin weer terugkomt, dat is dubbel op.

Positief is de zwevende menubalk. Hou het daarbij, dat is voldoende. Zwevende menubalken worden als betrouwbaarder gezien.
 

25/04/2016 14:00:35
Quote Anchor link
Edit:
Spamlink verwijderd
Gewijzigd op 25/04/2016 14:01:59 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.