conflicterende $_GET parameters in adresbalk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Theo H

Theo H

13/11/2017 17:28:42
Quote Anchor link
re-Bonjour iedereen,
De voorbije weken heb ik in het buitenland vertoefd en dus geen aandacht meer kunnen geven aan het probleem van de meertaligheid. Inmiddels is mij ook duidelijk gemaakt dat ik nog eerst wat meer kennis moet opdoen wat betreft cookies en sessions. Voor dit moment laat ik de puzzel dus maar ven rusten om er eventueel later op terug te komen. Rest mij nu nog om jullie te bedanken voor het meedenken.
Dus : Merci Thomas, Frank, Ozzie en Ward voor jullie welwillende inspanningen om mij een stukje verder te helpen in het PHP-domein. Ook buiten dit specifieke vraagstuk zullen jullie adviezen mij zeker van nut zijn.
Deze topic mag nu worden gesloten, alleen weet ik niet hoe dat feitelijk moet. Dus als een moderator daar even naar wil kijken...
Au revoir,
Théo
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 20:55:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

13/11/2017 17:41:25
Quote Anchor link
Bedankt voor je terugkoppeling.
Het sluiten hoeft niet, want het topic zinkt toch wel omlaag. Mocht je er weer aan beginnen, dan kan je het topic zo weer opduiken.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/11/2017 18:02:20
Quote Anchor link
Theo H op 13/11/2017 17:28:42:
Rest mij nu nog om jullie te bedanken voor het meedenken.
Dus : Merci Thomas, Frank, Ozzie en Ward voor jullie welwillende inspanningen om mij een stukje verder te helpen in het PHP-domein.

Prettig om te zien dat er toch nog mensen zijn die even de moeite doen om een bedankje te plaatsen.

Graag gedaan Theo.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

13/11/2017 18:16:55
Quote Anchor link
Dank je wel Theo. Ook een besluit dat ik kan toejuichen, Twee stappen achteruit, probleem analyseren en het probleem bij de wortels aanpakken en dan later drie stappen voorwaarts. Proficiat!
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.