contact formulier
hoi ik heb een vraagje ben een nitwit wat php betreft
ik heb een script van deze site geplukt op zich doet hij het maar krijg een foutmelding en hij stuurt niet door naar begin pagina
wie kan mij helpen zal hieronder de link naar script zetten
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/
foutmelding is
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php:215) in /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php on line 221
mailjes komen netjes aan.... waar komt deze error vandaan?
beste wensen en bij voorbaat dank
gr. Hans
ik heb een script van deze site geplukt op zich doet hij het maar krijg een foutmelding en hij stuurt niet door naar begin pagina
wie kan mij helpen zal hieronder de link naar script zetten
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/
foutmelding is
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php:215) in /home/celtsnl/public_html/mail/contact.php on line 221
mailjes komen netjes aan.... waar komt deze error vandaan?
beste wensen en bij voorbaat dank
gr. Hans
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hans
Welke foutmelding krijg je?
waarschijnlijk heb je je html codering bovenaan de pagina staan. in de body van je pagina heb je het script gezet. Op regel 227 voert hij nogmaals de html uit en dan krijg je dus dat er 2x een html word weergeven op 1 pagina en dat kan niet. voorbeeldje voor de duidelijkheid:
foute code:
goede manier:
foute code:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<html>
<head>
</head>
<body>
<html>
<head>
</head>
<body>
</body>
</html>
</body>
</html>
<head>
</head>
<body>
<html>
<head>
</head>
<body>
</body>
</html>
</body>
</html>
goede manier:
nog mijn index als de contact.php beginnen met bovengenoemde html code?
bron contact.php staat op http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/
ieder geval bedankt misschien kun je me verder helpen
gr. Hans
bron contact.php staat op http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/1210/
ieder geval bedankt misschien kun je me verder helpen
gr. Hans
Leer html en dan php. Zoek ook een nieuwer script. Dat script is oud.
'Paddestoel:
hier heb ik niks aan oud wil niet zeggen dat het niet kan werken
'hans:
'Paddestoel:
Jawel. Je hebt er wel wat aan. Want als je html kan dan zie je dat die html van dat script slecht is. Ook merk je nu wel dat het niet werkt, komt ook doordat het voor oude php is gemaakt. Straks krijgen we php 6, dan werkt dat script helemaal niet.
misschien is dat wel zo maar aangezien je weet hoe het moet help dan????
daarvoor is toch een forum
'hans:
misschien is dat wel zo maar aangezien je weet hoe het moet help dan????
Ja, ik help je door dit script af te raden.
Er is vast wel een nieuwer script wat beter is.
Maar ik ga dit script niet zomaar voor jou verbeteren, ik heb er even snel naar gekeken, het bevat wel wat fouten.
En als je zelf php kan, dan kan je een script maken wat helemaal voldoet aan jou wensen en eisen. Maar dan zou ik als ik jou was eerst wat html leren, want jou html kunsten zijn ook niet echt geweldig. Gebruik je een of andere oude frontpage of gebruik je word ofzo?
als je goed had gekeken en gelezen dan had je begrepen waar dit vandaan komt en wie het gemaakt heeft
weerhoud je maar van commentaar
er zijn vast wel mensen die bereidwillig zijn om te helpen
laatste antwoord op paddestoel
weerhoud je maar van commentaar
er zijn vast wel mensen die bereidwillig zijn om te helpen
laatste antwoord op paddestoel
Nou, als je zulk commentaar gaat geven hans, heeft het denk ik niemand meer zit je te helpen.
Het script wat jij als voorbeeld geeft is oud en het is ZEER af te raden dit te gebruiken. Je kan er wel dingen uit halen en die per punt behandelen hier in het topic..
Het script wat jij als voorbeeld geeft is oud en het is ZEER af te raden dit te gebruiken. Je kan er wel dingen uit halen en die per punt behandelen hier in het topic..
Misschien dat je verder moet zoeken dan de eerste link op google?
'vdleije:
Nou, als je zulk commentaar gaat geven hans, heeft het denk ik niemand meer zit je te helpen.
sorry voor de commentaar.
zal kijken of ik wat aan jouw advies heb
gr.Hans
he Niels dank je
ben nu aan het kijken
ben nu aan het kijken
werken en phphulp is niet altijd een goede combinatie...
Reactie klopte geheel niet
Reactie klopte geheel niet
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
TJVB haal je niet 2 topic door elkaar heen??????
@hans geen probleem
@ nimtex
Haha kgloof het ook jahXD
@ nimtex
Haha kgloof het ook jahXD
wat ik eigenlijk bedoelde met mijn reactie is.
waarschijnlijk heb je alles klakkeloos over gekopieerd en in je body van je website gezet. (mogelijk bestaande layout). en dat is de reden dat hij zegt dat de header al verstuurd zijn. Dit formulier moet je in een geheel leeg bestand plaatsen. Probeer het bijvoorbeeld eens in notepad. en sla het bestand op als contact.php en test het maar. waarschijnlijk zal dit minder problemen opleveren.
waarschijnlijk heb je alles klakkeloos over gekopieerd en in je body van je website gezet. (mogelijk bestaande layout). en dat is de reden dat hij zegt dat de header al verstuurd zijn. Dit formulier moet je in een geheel leeg bestand plaatsen. Probeer het bijvoorbeeld eens in notepad. en sla het bestand op als contact.php en test het maar. waarschijnlijk zal dit minder problemen opleveren.
hoi Nimtex
ik heb het nog niet in mijn website verwerkt ik heb een dir. gemaakt daar de files in gezet, en deze rechtstreeks aanspreken
de aanpassingen die aangegeven werden heb ik gedaan
ik heb het nog niet in mijn website verwerkt ik heb een dir. gemaakt daar de files in gezet, en deze rechtstreeks aanspreken
de aanpassingen die aangegeven werden heb ik gedaan