contactformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 12:21:39
Quote Anchor link
Hoi!
Ik ben een beginner op het gebied van het maken van een website. Tijdens een (ICT) Minor heb ik kennis gemaakt met dreamweaver en heb ik geleerd eenvoudige formulieren in php te schrijven. Voor mijn website heb ik een contactformulier gemaakt, zoals ik het in de minor geleerd heb en het lijkt wel te werken(http://millamuts.nl/contactformulier.html). Alleen lukt het mij niet dat de door de bezoeker ingevulde informatie ook daadwerkelijk wordt doorgestuurd naar mijn email-account. (hiervoor heb ik een connectie gemaakt met live-mail).
Hieronder vinden jullie mijn contactformulier-php. Misschien is het heel makkelijk op te lossen, maar ik weet niet waar de fout zit. Daarvoor is mijn kennis te beperkt.
Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij op de fout zou kunnen wijzen.
Alvast bedankt,
M.

Hier mijn php-bestand:

<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<!-- InstanceEndEditable -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php
    
        
        $to
= "[email protected]";
        $subject = "Aanvraag van " . $_GET["naam"] . " (" . $_GET["email"] . ")";
        $message = $_GET["boodschap"];
        
        ini_set("smtp","mail.millamuts.nl");
        ini_set("sendmail_from","[email protected]");
        $headers = "From: [email protected]";
        
        
        if (mail($to, $subject, $message, $headers))
        {

            echo "Mail verzonden";
        }

        else
        {
            echo "Er is iets mis gegaan";
        }

        
    
        
    
    ?>
</p>
<!-- InstanceEndEditable -->
p;</p>

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>
Gewijzigd op 31/03/2011 13:08:26 door Maria Tarnow
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 21:35:00
 
John D

John D

31/03/2011 12:36:27
Quote Anchor link
Die ini_sets kan je beter weglaten, mogelijk gaat het daarom fout. mail-relay wordt meestal niet geaccepteerd.
Zorg dat foutmeldingen aan staan in je php:
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
Je header is niet in orde:
$headers = "From: Website <info@$website.nl>\r\n";
Gewijzigd op 31/03/2011 12:38:35 door John D
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2011 12:37:17
Quote Anchor link
Geef gewoon relevante code, wat hebben we aan 20 regels met loze paragrafen? (hoort ook niet in je script thuis)....


Overigens, waarom gebruik je GET? De data komt via POST binnen.
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 13:30:15
Quote Anchor link
bedankt voor de snelle antwoord. heb de overbodige code weggehaald en gedaan wat jullie me aangeraden hebben....het lijkt nog steeds te werken. krijg de melding mail verzonden. maar ik ontvang nog steeds geen mail op mijn account.:(
heb ik nog iets anders verkeerd gedaan?
 
Tim S

Tim S

31/03/2011 13:38:14
Quote Anchor link
Heb je het bestand wel opgeslagen als .php?
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 13:42:32
Quote Anchor link
ja heb ik.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2011 13:46:13
Quote Anchor link
En gebruik je ook al POST? Zoals ik opgedragen heb?
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 13:46:33
Quote Anchor link
Hi Maria,

Volgens mij jij haalt twee dingen door elkaar, ik probeer om stap voor stap uit te leggen:
Jij hebt twee pagina's nodig:
- contactformulier.html ( hier maak je een formulier <form> met daar in veld naam, email adres en bericht "zonder php, alleen html code")
- mail.php ( hier komt php gedeelte en die zorgt er voor dat de ingevulde text gemaild wordt )

nou maak eerste de contactformulier.html pagina en post het hier. Dan gaan we verder.

ps jij kan ook in een pagina doen maar dat is iets ingewikkelder
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 13:57:24
Quote Anchor link
"En gebruik je ook al POST? Zoals ik opgedragen heb?"
Ja, dat heb ik ook veranderd.

Het is mij ook duidelijk dat ik twee paginas (een html, een php) moet aanmaken. heb ik zelfs al gedaan. hier is de html:
<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<script src="SpryAssets/SpryValidationTextField.js" type="text/javascript"></script>
<link href="SpryAssets/SpryValidationTextField.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceEndEditable -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek_overzicht.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>Als je graag een vraag wilt stellen over het boek of over Milla en haar vrienden, kun je hieronder een bericht achterlaten.</p>
<p> Wil je alvast een boek reserveren, zet dan &quot;reserveren&quot; in het tekstveld voor bericht en je wordt op de hoogte gehouden over de vooruitgang van het boek.</p>
<p>&nbsp;</p>
<form method="post" action="http://millamuts.nl/contact.php">
<table>
<tr>
<td>
Naam:
</td>
<td><span id="sprytextfield1">
<input type="text" name="naam" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Vul hier je naam in.</span></span></td>
</tr>

<tr>
<td>
Email:
</td>
<td><span id="sprytextfield2">
<input type="text" name="email" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Email-adres niet correct.</span></span></td>
</tr>
</table>

<br />
<br />
Mijn bericht:
<br />
<textarea name="boodschap" rows="33" cols="63">
</textarea>
<br />
<input type="submit" value="Verstuur bericht" />
</form>
<script type="text/javascript">
var sprytextfield1 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield1");
var sprytextfield2 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield2");
</script>
<!-- InstanceEndEditable -->

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>

Klopt hier mss iets niet dan?
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 14:05:29
Quote Anchor link
Hi Maria,

Oke,
- zet je code tussen [.code] [./code] (zonder puntjes)dat leest makkelijker
- dit kan je vervangen "http://millamuts.nl/contact.php" door "contact.php"
- jij gebruikt java om de velden te controleren, maar dat is niet handig, want als iemand java uitzet dan wordt niet gecontroleerd
- ga nu naar contact.php, en zet de volgende code in je het begin van je code, en even testen en kijk of je de juist gegevens binnen krijgt
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
echo $_POST['naam'] . "<br>";
echo $_POST['email'] . "<br>";
echo $_POST['boodschap'] . "<br>";
?>
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 14:25:54
Quote Anchor link
heb alles gedaan zoals beschreven. lukt nog steeds niet. mss ligt het toch wel aan het php bestand??

<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
        echo $_POST['naam'] . "<br>";
        echo $_POST['email'] . "<br>";
        echo $_POST['boodschap'] . "<br>";
    ?>
<p>

</p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php
        
        $to
= "[email protected]";
        $subject = "Aanvraag van " . $_POST["naam"] . " (" . $_POST["email"] . ")";
        $message = $_POST["boodschap"];
        ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
        $headers = "From: Website <amptarnow@$gmail.com>\r\n";
        
        if (mail($to, $subject, $message, $headers))
        {

            echo "Mail verzonden";
        }

        else
        {
            echo "Er is iets mis gegaan";
        }

        
    ?>
</p>
 
- SanThe -

- SanThe -

31/03/2011 14:28:44
Quote Anchor link
Je emailadres in de From is ongeldig.
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 14:31:50
Quote Anchor link
Edit:


ik heb net naar je website gekeken, en volgens mij de regels zijn niet toegevoegd
Gewijzigd op 31/03/2011 14:36:40 door Dashti webdeveloper
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 14:44:58
Quote Anchor link
Klopt het nu?
dat de link niet klopt kan ik niet erug vinden. bij form method staat toch al action="http://millamuts.nl/contact.php" ik wordt er helemaal gek van. wil echt graag dat het werkt, maar er lijkt helemaal niks van te kloppen:(





<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
        echo $_POST['naam'] . "<br>";
        echo $_POST['email'] . "<br>";
        echo $_POST['boodschap'] . "<br>";
    ?>
<p>

</p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php
        
        $to
= "[email protected]";
        $subject = "Aanvraag van " . $_POST["naam"] . " (" . $_POST["email"] . ")";
        $message = $_POST["boodschap"];
        ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
        $headers = "From: Website <[email protected]>";
        
        if (mail($to, $subject, $message, $headers))
        {

            echo "Mail verzonden";
        }

        else
        {
            echo "Er is iets mis gegaan";
        }

        
    ?>
</p>
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 14:51:04
Quote Anchor link
Ik had iets te snel gekeken, dat was andere pagina. contactformulier2.php

Kan je contact.php ook hier posten ( alles wat op de pagina staat )
Gewijzigd op 31/03/2011 14:51:25 door Dashti webdeveloper
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 14:59:10
Quote Anchor link
contact.php is de code die je boven ziet staan. maar voor de duidelijkheid hier nog een keer eerst de html en daaronder de bijhorende php code.

dus, hier de html:

<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<script src="SpryAssets/SpryValidationTextField.js" type="text/javascript"></script>
<link href="SpryAssets/SpryValidationTextField.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceEndEditable -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek_overzicht.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>Als je graag een vraag wilt stellen over het boek of over Milla en haar vrienden, kun je hieronder een bericht achterlaten.</p>
<p> Wil je alvast een boek reserveren, zet dan &quot;reserveren&quot; in het tekstveld voor bericht en je wordt op de hoogte gehouden over de vooruitgang van het boek.</p>
<p>&nbsp;</p>
<form method="post" action="contact.php">
<table>
<tr>
<td>
Naam:
</td>
<td><span id="sprytextfield1">
<input type="text" name="naam" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Vul hier je naam in.</span></span></td>
</tr>

<tr>
<td>
Email:
</td>
<td><span id="sprytextfield2">
<input type="text" name="email" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Email-adres niet correct.</span></span></td>
</tr>
</table>

<br />
<br />
Mijn bericht:
<br />
<textarea name="boodschap" rows="33" cols="63">
</textarea>
<br />
<input type="submit" value="Verstuur bericht" />
</form>
<script type="text/javascript">
var sprytextfield1 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield1");
var sprytextfield2 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield2");
</script>
<!-- InstanceEndEditable -->

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>


en hier de php:


<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<!-- InstanceEndEditable -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek_overzicht.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
        echo $_POST['naam'] . "<br>";
        echo $_POST['email'] . "<br>";
        echo $_POST['boodschap'] . "<br>";
    ?>
<p>

</p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php
        
        $to
= "[email protected]";
        $subject = "Aanvraag van " . $_POST["naam"] . " (" . $_POST["email"] . ")";
        $message = $_POST["boodschap"];
        ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
        $headers = "From: Website <[email protected]>";
        
        if (mail($to, $subject, $message, $headers))
        {

            echo "Mail verzonden";
        }

        else
        {
            echo "Er is iets mis gegaan";
        }

        
    ?>
</p>
<!-- InstanceEndEditable -->

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 15:27:50
Quote Anchor link
Hi Maria,

Bij mij werkt het hoor,

contactformulier.html

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<script src="SpryAssets/SpryValidationTextField.js" type="text/javascript"></script>
<link href="SpryAssets/SpryValidationTextField.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceEndEditable -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek_overzicht.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>Als je graag een vraag wilt stellen over het boek of over Milla en haar vrienden, kun je hieronder een bericht achterlaten.</p>
<p> Wil je alvast een boek reserveren, zet dan &quot;reserveren&quot; in het tekstveld voor bericht en je wordt op de hoogte gehouden over de vooruitgang van het boek.</p>
<p>&nbsp;</p>
<form method="post" action="contact.php">
<table>
<tr>
<td>
Naam:
</td>
<td><span id="sprytextfield1">
<input type="text" name="naam" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Vul hier je naam in.</span></span></td>
</tr>

<tr>
<td>
Email:
</td>
<td><span id="sprytextfield2">
<input type="text" name="email" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Email-adres niet correct.</span></span></td>
</tr>
</table>

<br />
<br />
Mijn bericht:
<br />
<textarea name="boodschap" rows="33" cols="63">
</textarea>
<br />
<input type="submit" value="Verstuur bericht" />
</form>
<script type="text/javascript">
var sprytextfield1 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield1");
var sprytextfield2 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield2");
</script>
<!-- InstanceEndEditable -->

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>


contact.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
<!-- InstanceEndEditable -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek_overzicht.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>
<?php
        $to
= "jouw email adres";
        $subject = "Aanvraag van " . $_POST["naam"] . " (" . $_POST["email"] . ")";
        $message = $_POST["boodschap"];

        $headers = "From: Website <[email protected]>";
        
        if (mail($to, $subject, $message, $headers))
        {

            echo "Mail verzonden";
        }

        else
        {
            echo "Er is iets mis gegaan";
        }

        
    ?>

</p>
<!-- InstanceEndEditable -->

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 15:36:25
Quote Anchor link
ik heb net twee boodschappen (leeg) ontvangen (van mijn website). heb jij die verstuurd?? dat zou betekenen dat het idd eindelijk werkt. dat zou fantastisch zijn.
 
Maarten PHP

Maarten PHP

31/03/2011 15:39:12
Quote Anchor link
Wat is het nou Duits of Nederlands?
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 16:29:00
Quote Anchor link
Hi Maria,

Ja klopt ik was het aan het testen op mijn server, ik was het vergeten om jouw email adres vervangen door die van mij, dus vandaar dat je de eerste twee testen ontvangen hebt.

Ok het werkt op mijn server wel en niet op die van jouw??? nou dan vraag ik me af ligt het niet aan jouw server? ondersteunt je server PHP?
misschien ligt het daaraan!!

gr dashti
 
Maria Tarnow

Maria Tarnow

01/04/2011 10:58:38
Quote Anchor link
heel erg bedankt voor jouw hulp!!ben blij dat het nu gewoon werkt. het belangrijkste is wel dat anderen met mij contact op kunnen nemen en niet ikzelf;)
missie geslaagd.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.