contactformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Full Stack Software Developer C#.NET

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 12:21:39
Quote Anchor link
Hoi!
Ik ben een beginner op het gebied van het maken van een website. Tijdens een (ICT) Minor heb ik kennis gemaakt met dreamweaver en heb ik geleerd eenvoudige formulieren in php te schrijven. Voor mijn website heb ik een contactformulier gemaakt, zoals ik het in de minor geleerd heb en het lijkt wel te werken(http://millamuts.nl/contactformulier.html). Alleen lukt het mij niet dat de door de bezoeker ingevulde informatie ook daadwerkelijk wordt doorgestuurd naar mijn email-account. (hiervoor heb ik een connectie gemaakt met live-mail).
Hieronder vinden jullie mijn contactformulier-php. Misschien is het heel makkelijk op te lossen, maar ik weet niet waar de fout zit. Daarvoor is mijn kennis te beperkt.
Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij op de fout zou kunnen wijzen.
Alvast bedankt,
M.

Hier mijn php-bestand:

<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<!-- InstanceBeginEditable name="doctitle" -->
<title>Unbenanntes Dokument</title>
<!-- InstanceEndEditable -->
<link href="milla.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- InstanceBeginEditable name="head" -->
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="index.html">welkom</a></li>
<li><a href="Milla_en_haar_vrienden.html">over het boek</a></li>
<li><a href="over_mij.html">over mij</a></li>
<li><a href="contactformulier.html">contact</a></li>
<li><a href="gastenboek.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<!-- InstanceBeginEditable name="content" -->
<p>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<?php

$to
= "[email protected]";
        $subject = "Aanvraag van " . $_GET["naam"] . " (" . $_GET["email"] . ")";
        $message = $_GET["boodschap"];

ini_set("smtp","mail.millamuts.nl");
        ini_set("sendmail_from","[email protected]");
        $headers = "From: [email protected]";

if (mail($to, $subject, $message, $headers))
        {

echo "Mail verzonden";
        }

else
        {
            echo "Er is iets mis gegaan";
        }

?>
</p>
p;</p>

<!-- end .content --></div>
<!-- end .container --></div>
</body>
<!-- InstanceEnd --></html>
Gewijzigd op 31/03/2011 13:08:26 door Maria Tarnow

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 04:29:53

John D

John D

31/03/2011 12:36:27
Quote Anchor link
Die ini_sets kan je beter weglaten, mogelijk gaat het daarom fout. mail-relay wordt meestal niet geaccepteerd.
Zorg dat foutmeldingen aan staan in je php:
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
Je header is niet in orde:
$headers = "From: Website <info@$website.nl>\r\n";
Gewijzigd op 31/03/2011 12:38:35 door John D

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2011 12:37:17
Quote Anchor link
Geef gewoon relevante code, wat hebben we aan 20 regels met loze paragrafen? (hoort ook niet in je script thuis)....

Overigens, waarom gebruik je GET? De data komt via POST binnen.

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 13:30:15
Quote Anchor link
bedankt voor de snelle antwoord. heb de overbodige code weggehaald en gedaan wat jullie me aangeraden hebben....het lijkt nog steeds te werken. krijg de melding mail verzonden. maar ik ontvang nog steeds geen mail op mijn account.:(
heb ik nog iets anders verkeerd gedaan?

Tim S

Tim S

31/03/2011 13:38:14
Quote Anchor link
Heb je het bestand wel opgeslagen als .php?

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 13:42:32
Quote Anchor link
ja heb ik.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/03/2011 13:46:13
Quote Anchor link
En gebruik je ook al POST? Zoals ik opgedragen heb?

Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 13:46:33
Quote Anchor link
Hi Maria,

Volgens mij jij haalt twee dingen door elkaar, ik probeer om stap voor stap uit te leggen:
Jij hebt twee pagina's nodig:
- contactformulier.html ( hier maak je een formulier <form> met daar in veld naam, email adres en bericht "zonder php, alleen html code")
- mail.php ( hier komt php gedeelte en die zorgt er voor dat de ingevulde text gemaild wordt )

nou maak eerste de contactformulier.html pagina en post het hier. Dan gaan we verder.

ps jij kan ook in een pagina doen maar dat is iets ingewikkelder

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 13:57:24
Quote Anchor link
"En gebruik je ook al POST? Zoals ik opgedragen heb?"
Ja, dat heb ik ook veranderd.

Het is mij ook duidelijk dat ik twee paginas (een html, een php) moet aanmaken. heb ik zelfs al gedaan. hier is de html:
<!DOCTYPE HTML>
<html><!-- InstanceBegin template="/Templates/Milla-template.dwt" codeOutsideHTMLIsLocked="false" -->
<head>
<script src="SpryAssets/SpryValidationTextField.js" type="text/javascript"></script>
<link href="SpryAssets/SpryValidationTextField.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
<li><a href="gastenboek_overzicht.php">gastenboek</a></li>
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<p>Als je graag een vraag wilt stellen over het boek of over Milla en haar vrienden, kun je hieronder een bericht achterlaten.</p>
<p> Wil je alvast een boek reserveren, zet dan &quot;reserveren&quot; in het tekstveld voor bericht en je wordt op de hoogte gehouden over de vooruitgang van het boek.</p>
<p>&nbsp;</p>
<form method="post" action="http://millamuts.nl/contact.php">
<table>
<tr>
<td>
Naam:
</td>
<td><span id="sprytextfield1">
<input type="text" name="naam" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Vul hier je naam in.</span></span></td>
</tr>

<tr>
<td>
Email:
</td>
<td><span id="sprytextfield2">
<input type="text" name="email" />
<span class="textfieldRequiredMsg">Email-adres niet correct.</span></span></td>
</tr>
</table>

<br />
<br />
Mijn bericht:
<br />
<textarea name="boodschap" rows="33" cols="63">
</textarea>
<br />
<input type="submit" value="Verstuur bericht" />
</form>
<script type="text/javascript">
var sprytextfield1 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield1");
var sprytextfield2 = new Spry.Widget.ValidationTextField("sprytextfield2");
</script>

</body>

Klopt hier mss iets niet dan?

Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 14:05:29
Quote Anchor link
Hi Maria,

Oke,
- zet je code tussen [.code] [./code] (zonder puntjes)dat leest makkelijker
- dit kan je vervangen "http://millamuts.nl/contact.php" door "contact.php"
- jij gebruikt java om de velden te controleren, maar dat is niet handig, want als iemand java uitzet dan wordt niet gecontroleerd
- ga nu naar contact.php, en zet de volgende code in je het begin van je code, en even testen en kijk of je de juist gegevens binnen krijgt
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
echo $_POST['naam'] . "<br>";
echo $_POST['email'] . "<br>";
echo $_POST['boodschap'] . "<br>";
?>

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 14:25:54
Quote Anchor link
heb alles gedaan zoals beschreven. lukt nog steeds niet. mss ligt het toch wel aan het php bestand??

<p>
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
    ?>
<p>

</p>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php

$to
= "[email protected]";
        $subject = "Aanvraag van " . $_POST["naam"] . " (" . $_POST["email"] . ")";
        $message = $_POST["boodschap"];
error_reporting(E_ALL);
        $headers = "From: Website <amptarnow@$gmail.com>\r\n";

{

echo "Mail verzonden";
        }

else
        {
        }

?>
</p>

- SanThe -

- SanThe -

31/03/2011 14:28:44
Quote Anchor link
Je emailadres in de From is ongeldig.

Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 14:31:50
Quote Anchor link
Edit:

ik heb net naar je website gekeken, en volgens mij de regels zijn niet toegevoegd
Gewijzigd op 31/03/2011 14:36:40 door Dashti webdeveloper

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 14:44:58
Quote Anchor link
Klopt het nu?
dat de link niet klopt kan ik niet erug vinden. bij form method staat toch al action="http://millamuts.nl/contact.php" ik wordt er helemaal gek van. wil echt graag dat het werkt, maar er lijkt helemaal niks van te kloppen:(

<p>
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
    ?>
<p>

</p>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php

$to
= "[email protected]";
error_reporting(E_ALL);
        $headers = "From: Website <[email protected]>";

{

echo "Mail verzonden";
        }

else
        {
        }

?>
</p>

Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 14:51:04
Quote Anchor link
Ik had iets te snel gekeken, dat was andere pagina. contactformulier2.php

Kan je contact.php ook hier posten ( alles wat op de pagina staat )
Gewijzigd op 31/03/2011 14:51:25 door Dashti webdeveloper

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 14:59:10
Quote Anchor link
contact.php is de code die je boven ziet staan. maar voor de duidelijkheid hier nog een keer eerst de html en daaronder de bijhorende php code.

dus, hier de html:

<!DOCTYPE HTML>
<head>
<script src="SpryAssets/SpryValidationTextField.js" type="text/javascript"></script>
<link href="SpryAssets/SpryValidationTextField.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<p>Als je graag een vraag wilt stellen over het boek of over Milla en haar vrienden, kun je hieronder een bericht achterlaten.</p>
<p> Wil je alvast een boek reserveren, zet dan &quot;reserveren&quot; in het tekstveld voor bericht en je wordt op de hoogte gehouden over de vooruitgang van het boek.</p>
<p>&nbsp;</p>
<form method="post" action="contact.php">
<table>
<tr>
<td>
Naam:
</td>
</tr>

<tr>
<td>
Email:
</td>
</tr>
</table>

<br />
<br />
Mijn bericht:
<br />
</textarea>
<br />
</form>
</script>

</body>

en hier de php:

<!DOCTYPE HTML>
<head>
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<p>
Code (php)
1
2
3
4
5
<?php
    ?>
<p>

</p>
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php

$to
= "[email protected]";
error_reporting(E_ALL);

{

echo "Mail verzonden";
        }

else
        {
        }

?>
</p>

</body>

Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 15:27:50
Quote Anchor link
Hi Maria,

Bij mij werkt het hoor,

contactformulier.html

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
<!DOCTYPE HTML>
<head>
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<p>&nbsp;</p>
<form method="post" action="contact.php">
<table>
<tr>
<td>
Naam:
</td>
</tr>

<tr>
<td>
Email:
</td>
</tr>
</table>

<br />
<br />
Mijn bericht:
<br />
</textarea>
<br />
</form>
</script>

</body>

contact.php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
<!DOCTYPE HTML>
<head>
</head>

<body>

<div class="container">
<div class="menu">
<ul class="nav">
</ul>
</div>

<div class="content">
<h1>&nbsp;</h1>
<p>
<?php
        $to
= "jouw email adres";

{

echo "Mail verzonden";
        }

else
        {
        }

?>

</p>

</body>

Maria Tarnow

Maria Tarnow

31/03/2011 15:36:25
Quote Anchor link
ik heb net twee boodschappen (leeg) ontvangen (van mijn website). heb jij die verstuurd?? dat zou betekenen dat het idd eindelijk werkt. dat zou fantastisch zijn.

Maarten PHP

Maarten PHP

31/03/2011 15:39:12
Quote Anchor link
Wat is het nou Duits of Nederlands?

Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

31/03/2011 16:29:00
Quote Anchor link
Hi Maria,

Ja klopt ik was het aan het testen op mijn server, ik was het vergeten om jouw email adres vervangen door die van mij, dus vandaar dat je de eerste twee testen ontvangen hebt.

Ok het werkt op mijn server wel en niet op die van jouw??? nou dan vraag ik me af ligt het niet aan jouw server? ondersteunt je server PHP?
misschien ligt het daaraan!!

gr dashti

Maria Tarnow

Maria Tarnow

01/04/2011 10:58:38
Quote Anchor link
heel erg bedankt voor jouw hulp!!ben blij dat het nu gewoon werkt. het belangrijkste is wel dat anderen met mij contact op kunnen nemen en niet ikzelf;)
missie geslaagd.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.