Content manegmant systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Mark

mark

21/11/2005 20:56:00
Quote Anchor link
Hallo ik ben een website aan het maken en nu moet het zo komen dat de beheerders kunnen inloggen en dat ze dan de tekst die op een pagina staat kunnen wijzigen ik heb uren gezocht en niks gevonden heeft iemand een oplossing ?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met Vr. Gr. Mark
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 23:36:15
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

24/11/2005 22:15:00
Quote Anchor link
Er zijn genoeg freeware tools daarvoor te vinden... try google.. Mambo.com is een grote jongen..

Maar warschijnlijk is zo'n systeem veels te uitgebreid.. en moet je zerlf wat in elkaar gaan flansen (:
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

24/11/2005 22:21:00
Quote Anchor link
Is opzich simpel zelf te maken, je pakt hypertextareau (voorbeeld zie hier, en plakt er een klein stukje php aan wat een bestand inlees (.txt, html of een database), en na het submitten weer toevoegt.

Dropdown erbij met alle mogelijke teksten die je aan kan passen en klaar.

Had je hier gisteren ook niet ergens een topic?
 
Jelmer -

Jelmer -

24/11/2005 22:28:00
Quote Anchor link
Een hele waslijst met demo's:http://opensourcecms.com
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.