content marketing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

01/05/2017 20:07:38
Quote Anchor link
Ik heb een wereldwijde gratis dating/ontmoetingswebsite.
Het punt is nu, dat ik meer content voor mijn website zoek.
Mensen kunnen bijv. over alle landen, regio's van de wereld klikken. Ik zou dan per regio ook wat informatie willen geven, zoals, populatie, geslachtsverhoudingen, wat tekstueel over over het land, de cultuur, wellicht de huidige nieuws evenementen o.i.d
Weet iemand welke API het best zou passen met wat ik zou willen?

PHP hulp

PHP hulp

17/12/2018 21:46:06

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

01/05/2017 20:28:17
Quote Anchor link
Heb je al websites gevonden die deze content hebben? Dan lijkt een API gebruiken of rechtmatig scrapen een tweede stap.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

01/05/2017 21:06:15
Quote Anchor link
Nee. Anders had ik geen bericht hier geschreven. Zie wel wat apis die de populatie en oppervlakte van een land geven, maar niet veel meer

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

01/05/2017 21:11:48
Quote Anchor link
API's zijn het laatste waar je naar moet kijken. Probeer eerst eens wat sites te vinden die jouw content kunnen aanbieden. Dan kan je hun aanschrijven of je hun data mag gebruiken. API's hoeven niet altijd publiekelijk getoond te worden namelijk.

Misschien kan je diverse informatie ook vinden bij de toerismebureau's van de landen waar je informatie van zoekt. Verwacht ook niet dat alles via een API geleverd wordt, want ik kan me indenken dat populatiecijfers niet real-time gegenereerd worden. En inforamtie over de landen, dat is gewoon statische informatie.

Met andere woorden: Je moet er wel moeite voor doen om een mooie database met informatie samen te stellen.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

01/05/2017 21:31:19
Quote Anchor link
Hmmm ok. Bedankt. Ik ga mijn best doen. Het lijkt inderdaad wel veel werk. Het is nogal wat informatie o.a. visum info, cultuur, geloof, wetten m.b.t. samenwonen, trouwen omdat de leden van deze datingsite voornamelijk in dating hebben etc etc
Gewijzigd op 01/05/2017 21:48:24 door Daniel van Seggelen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.