cookie van andere site opvragen..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Steven russcher

steven russcher

13/01/2009 08:39:00
Quote Anchor link
ik ben bezig met een script en dan moet ik de username hebben die de mensen op een andere site gebruiken.. die staat in een cookie van die site, kan ik die gewoon opvragen??
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 03:13:59
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

13/01/2009 08:48:00
Quote Anchor link
Als je host dat toelaat, moet je eens bij de volgende link kijken: setcookie(), kun je een domein opgeven. Maar nogmaals: je host moet het toelaten.
 
Steven russcher

steven russcher

13/01/2009 09:52:00
Quote Anchor link
maar ik moet niet een cookie maken ik meet een cookie opvragen die al bestaat maar die cookie is niet van mijn host maar van een andere site

bv ik wil phphulp heeft een cookie pplname en daar wil ik de inhoud van opvragen.. op mijn site
 
Satsume

Satsume

13/01/2009 10:33:00
Quote Anchor link
wat Jezpur zegt is correct, je moet dan in jou voorbeeld phphulp.nl als domein opgeven. Dan nog zal iig FF de cookie niet zomaar uitlezen als de domeinen niet overeen komen, dan zou ik namelijk veel info uit iemands browser kunnen vergaren , wat uiteraard niet de bedoeling is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.