cookies werken niet in ieexplorer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Herman Buurlage

Herman Buurlage

25/12/2007 22:32:00
Quote Anchor link
Ik heb het volgende probleem,

Ik heb altijd gewerkt op mijn site met cookies toch heb ik een probleem:

Na nieuwe wirelesskaartje werkt mijn beveiliging niet meer, de cookie waarin staat dat het wachtwoord en gebruikersnaam juist zijn werkt schijnbaar niet. op andere pc's werkt het nog wel maar op de mijne niet, heb alle beveiligingen van ie uitgezet en firwalls en dergelijke maar dit mag niet baten.

in forefox werkt het wel!!!

Hebben jullie nog ideeen?

ik snap er niets meer van
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Herman Buurlage
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 21:20:49
 
PHP Newbie

PHP Newbie

25/12/2007 23:37:00
Quote Anchor link
Dit kan niet komen doordat je een nieuwe netwerkkaart hebt. Hooguit een driver conflict, maar lijkt me sterk. Wat heb je softwarematig nog allemaal aangepast na de installatie van de netwerkkaart?
 
Herman Buurlage

Herman Buurlage

26/12/2007 09:53:00
Quote Anchor link
Niets nog,

Om te kijken waar het aan lag, in de eerste instantie dacht ik dat het aan vista lach. Omdat het op mijn vriendin's pc wel werkte. Ik heb dus ook windows XP erop gezet maar hielp niet. Dus vista maar weer terug gezet.

P.s. Er zijn nog geen officiele drivers van vista64 voor mijn linksys wirelessnetwerkkaart. Heb de chipset (railink) geinstalleerd en het werkt verder prima.

Toch denk ik niet dat het daar aan ligt omdat het met officiele drivers ook niet werkt.

Alvast bedankt.....
 
Herman Buurlage

Herman Buurlage

26/12/2007 12:09:00
Quote Anchor link
IK HEB HET PROBLEEM ONTDEKT.

Na alles te hebben uitgesloten zoals software matig probleem en hardwarematig probleem.

Ben ik gaan neuzen in mijn script en heb de tijd van de cookies hoger gezet.
tot mijn verbazing werkte het toen weer. Hierdoor ben ik mijn tijd gaan controlen en die liep dus een maand achter......


Weer ervaring rijker dus!!!!

MAAR WAT EEN ROTPLOBLEEM!!!!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.