[cronjob] url wordt niet uitgevoerd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Datawarehouse

Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons datawarehouse. Als .NET Developer Datawarehouse ontwikkel jij een nieuwe generatie van het achterliggende framework. Je werkt dagelijks met zeer grote en complexe datasets en krijgt te maken met uitdagende issues, waarbij diepgaand onderzoek nodig is. Je faciliteert de

Bekijk vacature »

Senior .NET developer/ architect gezocht, api deve

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens senior .NET ontwikkelaar/ architect. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook

Bekijk vacature »

Applicatie Beheerder

Wie zijn wij? Nederland vergrijst, ouderen wonen steeds langer zelfstandig thuis. De zorgvraag van mensen in verzorgings- en verpleeghuizen neemt toe. Tegelijkertijd zijn zorgmedewerkers schaars. Er zijn veel vacatures en de werkdruk is hoog. De zorg moet dus efficiënter, duurzamer en moderner. Digitalisering speelt daarin een sleutelrol. Hoe kunnen we zorgorganisaties in een sterk veranderende technologische wereld helpen? Die vraag stond centraal bij het ontwikkelen van Open Care Connect, het nieuwe concept van Eurocom Group. Een belangrijke vraag, want organisaties kunnen worstelen met de transitie naar de nieuwe digitale wereld. Open Care Connect faciliteert deze transformatie, met als resultaat: duurzame

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Voor een grote organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar iemand met ruime ervaring in het ontwikkelen van applicaties in .NET C#. Het gaat hier om een organisatie met een maatschappelijke impact. Hun systemen zijn gericht op een groot aantal klanten waarbij het belangrijk is dat de applicaties helder, toegankelijk en up-to-date zijn. Als .NET C# developer werk je aan uiteenlopende applicaties, APIs en het interne framework. Dit doe je binnen een SCRUM team en meedenkt binnen het hele proces. Het team bestaat uit meerdere C# developers variërend van medior tot senior. Er is dus veel kennis en ervaring

Bekijk vacature »

Senior software-engineer / frontend-developer

Functie­omschrijving Van backend tot frontend, jij bent van alle markten thuis. Bij dé ICT-dienstverlener van de Dienst Justitiële Inrichtingen ontwikkel jij als senior software-engineer / frontend-developer in Gouda applicaties met de nieuwste technologieën voor duizenden gebruikers. Op die manier zet jij je in voor een veiliger en rechtvaardiger Nederland. In jouw functie ontwikkel je in een DevOps-team oplossingen voor de klant. Door de scrum- of agile-aanpak doe je dat kortcyclisch. Op die manier kunnen we de vraag van de klant optimaal invullen. En samen met je collega’s zorg je er ook voor dat die bedachte oplossingen duurzaam voor de organisatie

Bekijk vacature »

Java developer worden bij onze leukste klant?

Functieomschrijving Er is daarom altijd behoefte aan nieuwe collega's op gebied van Java Development, maar ook binnen andere takken van ontwikkeling. Daarnaast is het verloop van medewerkers heel laag: Wanneer je hier eenmaal werkt, zul je niet snel meer weg willen. De doorgroeimogelijkheden zijn onbeperkt, de opdrachten altijd uitdagend en interessant en daar bovenop zijn de arbeidsvoorwaarden ook nog eens uitstekend. Neem contact met mij op, dan plan ik op korte termijn een gesprek en dan zul je het mij je eigen ogen zien! In jouw nieuwe leasewagen rijd je straks naar de klant toe, waarbij je zelden langer dan

Bekijk vacature »

Java Developer / Overheid / Complexiteit

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer een bijdrage leveren aan een veiliger Nederland en je als Java Developer bezig houden met zeer complexe bedrijfskritische applicaties? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen bedrijfskritische applicaties; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Vertalen van jouw visie op continuous integration en continuous delivery; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; Minimaal 5 jaar werkervaring als Java Developer; Je bent minimaal OCP-Java SE 6 gercertificeerd; Je hebt kennis van Webservices en Continuous Integration; Je bent analytisch sterk en zowel klant- als resultaatgericht. Bedrijfsomschrijving Binnen

Bekijk vacature »

senior Java ontwikkelaar

Functie­omschrijving Introductie Als senior Java developer werk je aan de ontwikkeling van nieuwe software en onderhoud aan bestaande applicaties en systemen. Jij werkt met de nieuwste frameworks, op basis van het continuous delivery gedachtegoed. Vanuit jouw kennis en ervaring weet jij bij te dragen aan de digitale ambitie van KVK: het leven van ondernemers makkelijker maken met betekenisvolle informatie, toegang tot het Handelsregister, onze data, kennis en netwerken. Denk daarbij aan mooie uitdagingen zoals het volledig digitaal inschrijven mogelijk maken en het ontwikkelen van meerdere registers. Samen met ondernemers, steden en rijksoverheid initiëren we creatieve projecten waarmee we ondernemend Nederland

Bekijk vacature »

C# Developer

C# Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Junior/medior consultant software bloembollenhande

Zet jij graag de schouders eronder? Ben je handig met Excel of ERP-software en heb je affiniteit met de bloembollenbranche? Dan is Troublefree op zoek naar jou! We zoeken een junior en een medior consultant voor Smart Bulb, hét logistieke softwarepakket voor de bloembollenbranche. Als consultant help je bedrijven met het dagelijks gebruik van Smart Bulb. Je introduceert nieuwe functies, verhelpt kleine en grote problemen en bedenkt samen met de klant nieuwe oplossingen op basis van de praktijk. Daarbij ben je vaak heel direct bezig met de techniek: de ene keer los je samen met een programmeur een bug op,

Bekijk vacature »

.NET C# web developer met focus op gebruiksvriende

Ben je op zoek naar een baan binnen een klein softwarebedrijf? Een bedrijf met een informele, persoonlijke en familiaire sfeer? Waar je je als developer zowel richt op de back- als frontend? Wellicht dat deze vacature dan iets voor jou is. Voor een softwarebedrijf, gevestigd in het centrum van Rotterdam, zijn we momenteel op zoek naar .NET C# web developer. Dit mag iemand zijn die net van school komt, maar ook iemand die al behoorlijk wat ervaring heeft. Het bedrijf bestaat inmiddels ruim 10 jaar en en door de aanhoudende groei zijn ze opzoek naar versterking van 1 a 2

Bekijk vacature »

MS SQL Developer Automatisering Miljoenen gebruike

Functieomschrijving Wil jij als SQL Developer aan het werk binnen een van de meest complexe organisaties van Nederland? Wil jij meedenken en werken aan een platform met miljoenen gebruikers? Lees dan snel verder! Functie-eisen Hbo denk - en werkniveau; Minimaal 3 jaar ervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie of doormiddel van stage; Ervaring met SQL Server 2012 of hoger; Ervaring met SQL Server HA techniekene FCI en AG, SQL Native Backup; Ervaring met Windows 2012/2016; Ervaring met PowerShell op het gebied van deployment automation en het automatiseren van processen; Bedrijfsomschrijving Als SQL Developer kom je te werken in de

Bekijk vacature »

.Net developer senior

Functie­omschrijving "Ik werk graag bij de Belastingdienst. Het is een complexe omgeving waarin ik met veel plezier werk. Mijn werk doet ertoe voor burgers en bedrijven." Linda Hagendijk - Applicatieontwikkelaar bij de Belastingdienst. Als .NET-developer voor de directie informatievoorziening werk je vooral voor het toeslagenverstrekkingensysteem. Dit zorgt voor de toekenning en uitbetaling van de zorg-, huur-, en kinderopvangtoeslag en het kindgebondenbudget, waar maar liefst 12 miljoen burgers in Nederland gebruik van maken. Het is een van de grootste.NET-toepassingen in Nederland, bestaande uit ongeveer dertig componenten met een totale omvang van ongeveer 16.000 functiepunten. De databases zijn zeer groot en het

Bekijk vacature »

.NET Core Developer C# Kubernetes

Functieomschrijving Ben jij een .NET Core Developer en wil je werken binnen een hele toffe en innovatieve omgeving? Heb je kennis van C#, Kubernetes en MySQL? Reageer dan snel! Ontwikkelen van online platform door middel van .NET Core, C# en SQL; Optimaliseren van performance en uptime; Wegwerken van bugs; Koppelingen maken met andere microservices; Werken aan innovatieve projecten en nieuwe features. Functie-eisen Afgeronde HBO of WO opleiding; Minimaal 5 jaar ervaring als Developer; Kennis en ervaring met .NET Core en Kubernetes zijn een vereiste; Kennis en ervaring met C#, SQL, RabbitMQ en microservice zijn een pré; Je hebt ervaring met

Bekijk vacature »
Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

26/06/2009 00:04:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb deze cronjob:
0 3 * * * wget http://www.url.nl/test.php?test1=dus&test2=dus

Deze url wordt echter niet uitgevoerd.
De volgende cronjob wel:
0 3 * * * wget http://www.url.nl/test.php?test1=dus

Kan iemand mij hier mee helpen?

Groeten,
Boris

PHP hulp

PHP hulp

05/08/2020 01:35:25

TJVB tvb

TJVB tvb

26/06/2009 00:08:00
Quote Anchor link
wat voor error krijg je? En waarom wil je een wget doen?

- SanThe -

- SanThe -

26/06/2009 02:07:00
Quote Anchor link
Dat ligt aan die pagima en niet aan de cron.

Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

26/06/2009 11:36:00
Quote Anchor link
TJVB schreef op 26.06.2009 00:08:
wat voor error krijg je? En waarom wil je een wget doen?

Ik krijg geen error..

En als ik geen wget gebruik, wat zou ik dan moeten doen als ik vragen mag?
Ben niet echt bekend met die commands.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

26/06/2009 11:41:00
Quote Anchor link
Wget is gewoon een http request, best handig als je daadwerkelijk een HTTP request wil doen.

Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

26/06/2009 11:43:00
Quote Anchor link
Nou ja wat ik wil, is gewoon een php pagina uitvoeren.
Wat is hier dan het commando voor als ik vragen mag?

EDIT:
Hmm.. ik bedenk me nu trouwens.
Ik wil nu namelijk gebruik maken van post data.
Maar dan moet je wel een http-request doen lijkt mij.
Weet iemand hoe je die post data kan zetten?

mvg, boris

Hmm.. ik weet al wat het probleem is.
Je kan op een of andere manier niet includen.
Iemand een idee hoe dit wel kan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Boris Mattijssen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.