CSS div positionering in floating div

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frank

Frank

15/04/2009 00:51:00
Quote Anchor link
Na het te lang te hebben uitgesteld ben ik toch maar eens begonnen aan het relatief positioneren van div's in CSS. Ik loop nu echter tegen een probleem aan.

Op de site wil ik twee kolommen hebben; de linker en rechter. Om deze te positioneren heb ik floating divs gebruikt die allebei een percentage van het scherm opnemen (60 links, 40 rechts). Binnen deze floating divs wil ik echt ook nog nieuwe divs zetten zodat daar de daadwerkelijke content in komt. Hoe moet ik deze bovenste laag echter positioneren? Geen van de CSS posities lijkt het gewenste effect te hebben...

Bij voorbaat dank.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 02:37:18
 
Frank

Frank

15/04/2009 00:56:00
Quote Anchor link
Ok, door een moment van slimheid zelf het probleem kunnen oplossen met margins. Sorry voor onnodige topic!
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

15/04/2009 09:15:00
Quote Anchor link
En onnodige reacties. Je zou je bericht kunnen wijzigen.

Gewoon 5 minuten na dat jij je topic plaatst, heb jij het antwoord.
 
Ruben php

ruben php

15/04/2009 21:25:00
Quote Anchor link
hahaha
margins idd
heb ik af en toe ook wel is last van dat ik t post en dan een uur(dat wel) later denk WTF dat was eigenlijk best makkelijk
 
Mitchell

Mitchell

15/04/2009 21:27:00
Quote Anchor link
@ Ruben: Waarom haal je opgeloste forum berichten naar boven?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.