Css error boven formulier.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley PHP

Wesley PHP

23/02/2011 19:21:26
Quote Anchor link
Beste phphelpers,

ik heb een klein probleempje namelijk ik heb een inlog formuliertje.
Als de gegevens fout zijn geeft hij een error, maar als die error komt verplaatst mijn formulier ook naar beneden. Hij kan ik ervoor zorgen dat die error net boven het formuliertje komt zonder dat hij naar onder verplaatst?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 16:14:37
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

23/02/2011 19:22:12
Quote Anchor link
position: absolute;
 
Wesley PHP

Wesley PHP

23/02/2011 19:29:05
Quote Anchor link
@Vincent,

hij werkt bedankt daarvoor alleen nu werkt bij mijn error het centreren niet meer: margin: 0px auto;
 
Michael -

Michael -

23/02/2011 20:06:18
Quote Anchor link
Absolute maakt de div 'los'. Logisch dus dat je centreren niet meer werkt.
Je zou hier een div om heen kunnen zetten met relative en die centreren, maar dan heb je waarschijnlijk weer 't probleem met 't verplaatsen.
Keuze maken?
Misschien kun je 't op een andere manier oplossen? Absolute div breder maken en dan text-align: center?
 
Wesley PHP

Wesley PHP

23/02/2011 20:15:47
Quote Anchor link
@Tur,

om mijn div zit een margin en een background, dus als ik hem groter ga maken ziet dat er ook weer zo lelijk uit.
 
Michael -

Michael -

23/02/2011 21:40:49
Quote Anchor link
Dan moet je denk ik een keuze gaan maken. Of iemand anders moet nog een oplossing weten.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

23/02/2011 21:49:00
Quote Anchor link
als je met absolute werkt kun je left: 50% doen en dan margin-left: -(de helft van de volledige breedte).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.