CSS: IE <-> FF (ruimte tussen divs, lists)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jan H

Jan H

27/11/2009 12:31:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik ben bezig een nieuwe website te designen. Ik stuit echter op een paar problemen bij het omzetten naar geldige css. In firefox en safari wordt m'n css goed gerenderd, maar in Internet Explorer ziet de layout er helemaal niet uit.

Zo is de ruimte tussen de divs van m'n modules niet correct, de lijst (items) worden opgeschoven naar links, ...

Beelden zeggen hier meer dan woorden:
Site: http://wip.aczele.be/
CSS: http://wip.aczele.be/aczele.css

Weten jullie soms wat er fout loopt?

Alvast vriendelijk bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:08:37
 

27/11/2009 13:23:00
Quote Anchor link
Kijk ook eens in Opera.
Het klopt dus niet wat je doet.... :-)
Die H3 van Nieuws e.d. heeft een margin-bottom die er niet moet zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Steen

steen

27/11/2009 16:46:00
Quote Anchor link
in opera werkt het wel goed,, behalve dat die lege ruimte bovenaan toch wel erg groot is...
 
Jan H

Jan H

27/11/2009 16:49:00
Quote Anchor link
In Opera werkt het inderdaad goed. Enkel IE ligt (weeral) dwars.

PS: de ruimte bovenaan is voorzien voor het menu (dat later komt).
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

27/11/2009 17:17:00
Quote Anchor link
Misschien heb je er nu nog wat aan: maak gebruik van een reset CSS. Er zijn meerdere voorbeelden te vinden. Mijn ervaring is dat het daarmee veel makkelijker is om cross-browser te werken.

Mocht je het nu te veel werk vinden om alle marges ed. opnieuw in te stellen vanwege een reset CSS, dan kan ik je de Conditional comments aanraden.

Hmm.. die laatste eigenlijk ook als je mét een reset CSS werkt... :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.