[css] IE probleempj

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

07/03/2008 20:01:00
Quote Anchor link
hoi,

ik heb ooit een keer de volgende site gemaakt: http://www.slepperfm.nl

maar ik heb de lay-out kant en klaar gedownload, dat was toen het makkelijkst. Maar daar leer ik niet zoveel van...

dus wil ik hem nu omscripten naar een meer dynamische site.
maar ik kwam er net achter dat in IE mijn site niet bepaald goed weergeven wordt..

http://www.slepperfm.nl/test/

wat moet ik hiervoor doen om het goed te krijgen?

voor de css: http://www.slepperfm.nl/test/includes/css/default.css
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:24:33
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

07/03/2008 20:02:00
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

07/03/2008 20:59:00
Quote Anchor link
Je kunt twee aparte stylesheets maken. Eéntje voor IE en eentje voor de rest.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

08/03/2008 01:25:00
Quote Anchor link
Het is niet goed wanneer je verschillende stylesheets moet maken om elke browser maar tevreden te stellen. Het is altijd op te lossen, maar ik zie niet echt wat het probleem is
 
Douwe

Douwe

08/03/2008 07:29:00
Quote Anchor link
Misschien moet je op #menu left: 0px toepassen?
 
Rees B

Rees B

08/03/2008 08:19:00
Quote Anchor link
Een site waar de H* groet wordt gebracht moet niet verder op weg geholpen worden!
 
Robert Deiman

Robert Deiman

08/03/2008 08:28:00
Quote Anchor link
Zet daar eens left:0px; in plaats van float:left;
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

08/03/2008 10:05:00
Quote Anchor link
oke,

dat heb ik nu gedaan, maar ik zie nog niet veel verschil.

het ligt er volgens mij aan dat IE de hoogte van mijn header div's groter maakt.

maar ik zie niet in waar dat gebeurt.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/03/2008 11:35:00
Quote Anchor link
Geef die images in je headers maar een display: block;

Dat lost het op.
 
Wouter K

Wouter K

08/03/2008 12:30:00
Quote Anchor link
OF een tip van jan voor mij
Eerst de reset.css nemen.
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

08/03/2008 18:35:00
Quote Anchor link
@jan, waar moet ik die display: block; dan plaatsen?, zoals ik het nu heb gedaan blijft het hetzelfde, en als ik het bij de img neerzet wordt het niet beter..

@wouter, wat bedoel je met reset.css?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.