[CSS] Site 100% hoog

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Cedric

Cedric

19/08/2007 19:27:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik ben momenteel mijn nieuwe portfolio layout aan het slicen. Hij is eigenlijk zo goed als klaar. Enkel zou ik nog willen dat hij heel de pagina vult in de hoogte. Dus het grijze vlak zou dus langer moeten worden naargelang de pagina. Ik heb al goed rondgezocht en al overal height:100% aangegeven maar het wil gewoon niet lukken. Weet iemand hoe het wél moet?
Dit is de url: http://www.freshcreations.be/klanten/nieuw/

Ik ga hier niet mijn hele code posten omdat ik niet weet welke stukken relevant zijn. Ik neem aan dat jullie zelf de CSS en Xhtml terugvinden?

Alvast bedankt,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cedric
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:34:31
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/08/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Mooie layout. Ik zal even voor je googlelen :) (help je mee?)

edit: http://ep2.nl/tutorials/html2/tut3.html

edit2:

html,body {
height: 100%;
}
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

19/08/2007 19:32:00
Quote Anchor link
Idd een erg mooie layout
 
Cedric

Cedric

19/08/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Met html,body 100% toe te voegen lukt het niet..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cedric
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

19/08/2007 19:50:00
Quote Anchor link
Klopt. Het valt niet mee, maar met een aantal hacks kan het wel. Zie de CSS van mijn site: www.jankoehoorn.nl
 
Cedric

Cedric

19/08/2007 19:52:00
Quote Anchor link
Als Jan Koehoorn al zegt dat het niet meevalt dan is gewoon onmogelijk :P Ik zal eens kijken op je site of ik er iets van kan maken. Maar ik betwijfel of het lukt ... :S

Edit:
Het lukt niet hoor Jan, dit is nu de 'relevante' CSS die ik nu heb:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
body{
font-family:Arial;
font-size:11px;
margin:0;
}

html, body{
height: 100%;
}



#container{
width:800px;
margin:0px auto;
padding:0px;
position: relative;
min-height: 100%;
height: 100%;
height: auto;
}

html>body #container {
height: auto;
}

#bgcontainer{
width:800px;
float:left;
position: relative;
min-height: 100%;
height: 100%;
height: auto;
background:#e8e8e8;
}

html>body #bgcontainer {
height: auto;
}

#footer{
width:771px;
height:31px;
position: absolute;
    bottom: 0;
font-size:14px;
padding:60px 29px 0 0;
text-align:right;
color:#FFFFFF;
float:left;
background:url(images/footer.jpg);
}

#bottombar{
width:800px;
height:30px;
position: absolute;
    bottom: 0;
float:left;
background:url(images/bottombar.jpg);
}


Helaas ziet de site er dan zo uit.. http://www.freshcreations.be/klanten/nieuw/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cedric
 
Cedric

Cedric

20/08/2007 18:03:00
Quote Anchor link
*Kickje*
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

20/08/2007 18:06:00
Quote Anchor link
100% hoogmaken is heel simpel, ik doe het altijd zo:
html,body{
height: 100%;
margin: 0;
padding: 0;
}

gr. leroy
 
Bart van der veen

bart van der veen

20/08/2007 18:07:00
Quote Anchor link
voeg aan je
#container{
background:e8e8e8;
}
toe en dan ben je er volgens mij.

bijna:trouwens
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
 
Johan

Johan

20/08/2007 18:23:00
Quote Anchor link
Offtopic:

@Jan: "U kunt deze pagina het best bekijken in alle browsers op elke schermgrootte :-)" LOL ^^
@Cedric: Check je site in IE, helemaal verziekt!!!!!


(voor de rest geen ideej dus.....)
 
Hipska BE

Hipska BE

20/08/2007 18:43:00
Quote Anchor link
hier toont ie in safari wel hoogte 100% hoor ;)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/08/2007 18:47:00
Quote Anchor link
100% hoogte is niet simpel en gaat niet crossbrowser zonder hacks. Ik maak wel even een voorbeeld, want de vraag komt vaker voor.
 
Maikel S

Maikel S

20/08/2007 18:49:00
Quote Anchor link
Bij mij ziet de vorgeving van de site er erg verpest uit omdat IE hem niet goed weergeeft http://img407.imageshack.us/my.php?image=asdfajs1.jpg
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/08/2007 19:05:00
Quote Anchor link
Dit schiet al een heel stuk op. Alleen IE 7 doet moeilijk en da's wel een belangrijke browser. Affijn, je hebt een beginnetje ;-)

Edit:
IE 6 rendert hem overigens prima
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
GaMer B

GaMer B

20/08/2007 19:12:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 20.08.2007 19:05:
Dit schiet al een heel stuk op. Alleen IE 7 doet moeilijk en da's wel een belangrijke browser. Affijn, je hebt een beginnetje ;-)

Edit:
IE 6 rendert hem overigens prima

Bij mij doet IE7 het prima bij mij...
 
TJVB tvb

TJVB tvb

20/08/2007 19:13:00
Quote Anchor link
Jan dat ziet er handig uit, op de / in je meta tag is die ook volledig validated (ik ben eerder wel andere niet valid oplossingen tegengekomen)

@Gamer13 bij mij heeft IE7 een heel dun wit randje, maar dat zal de meeste mensen niet opvallen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
 
PHP erik

PHP erik

20/08/2007 19:15:00
Quote Anchor link
Bij mij doet ie het ook perfect op IE7. Geen klein wit randje.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/08/2007 19:15:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 20.08.2007 19:12:
Jan Koehoorn schreef op 20.08.2007 19:05:
Dit schiet al een heel stuk op. Alleen IE 7 doet moeilijk en da's wel een belangrijke browser. Affijn, je hebt een beginnetje ;-)

Edit:
IE 6 rendert hem overigens prima

Bij mij doet IE7 het prima bij mij...

Oh? Da's gek. Ik krijg extra margins rechts en onder.

Edit:
Ik snap het al. IE7 stond bij mij niet op de standaard lettergrootte. Als ik hem op normaal zet werkt het. Dat is trouwens niet wat je zou willen, maar goed, je hebt nu een werkbaar uitgangspunt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
PHP erik

PHP erik

20/08/2007 19:19:00
Quote Anchor link
Quote:
IE7 stond bij mij niet op de standaard lettergrootte.
Je wordt oud Jan ;-)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/08/2007 19:22:00
Quote Anchor link
@ PHPerik: Laten we het hopen!

Quote:
Jan dat ziet er handig uit, op de / in je meta tag is die ook volledig validated (ik ben eerder wel andere niet valid oplossingen tegengekomen)


Klopt, het verkeerde doctype stond er boven (HTML4 strict). Nu valideert hij.

Edit:
Ik heb trouwens nog een andere manier gevonden, met twee hacks erin. Kijk maar welke je leuker vindt ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Cedric

Cedric

20/08/2007 19:33:00
Quote Anchor link
Ik was dus bezig hem goed te maken in IE6, zoals je in maikel zijn screenshot ziet was het nix waard :) Enkel heb ik nog problemen met die reactie van de klant. Dat verpest het nog een beetje. Ik zit dus weer met de css code waarmee ik begon... :S
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.