CSS styles verwijderen van element

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John De Zon

John De Zon

21/10/2016 19:06:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,
Ik heb met PHP een klein forumpje gemaakt. Iedereen kan zijn bericht opstellen met een editor en het wordt als HTML gesaved.
Wanneer ik het laad op mijn pagina wordt de stijl van de hele webpagina toegevoegd aan de forum tekst, waardoor de letters over elkaar komen te staan, de verwerking komt niet overeen met die van de editor... Hoe kan ik dit verhinderen en enkel de stijl van de editor gebruiken?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 03:25:36
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/10/2016 19:26:34
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je geen HTML toestaat van je gebruikers? Het is zinvoller om markup-codes te gebruiken, zoals UBB of MarkDown. Dan heb je meer controle over de invoer, en filter je ook op de opmaakcodes, die berichten dan niet in de war kunnen schoppen. (XSS, fout geneste tags).
 
John De Zon

John De Zon

22/10/2016 13:43:17
Quote Anchor link
Hmmm... Ik vind het juist leuker met die editor, ik sta natuurlijk geen directe HTML toe en ik filter hem voor ik hem op de website zet.
Het probleem is dat mijn skeleton styles + mijn eigen styles gemixed worden met die van de editor, waardoor de letters van het bericht over elkaar komen, het lettertype verandert, de grootte van de tekst veel te groot wordt... Ik wil dus eigenlijk op heel de pagina mijn css bestand gebruiken maar enkel in de post zelf, wil ik mijn CSS achterwege laten. Alvast bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.