CSS - subcontent inzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

CB2thephp

CB2thephp

07/09/2006 20:24:00
Quote Anchor link
Ik heb de code aangepast alleen nu komen er 2 problemen in voor. De eerste is deze:

Link:
http://misthafalls.no-ip.org/test123/index.htm
#Deze fout komt in IE als in FF voor het is daarom zeer vervelend. Het probleem kun je wel zien want hi wordt totaal weggedrukt van zijn plaats. Is er hier misschien een middel tegen?

De tweede is deze:

Link:
http://misthafalls.no-ip.org/test123/index2.htm
#FF is de enigste met dit prachtige probleem (IE dus niet :D maf he). De kant van de sidebar wil niet met de scherm meeschuiven, waardoor je dus een klein probleempje krijgt.

De problemen kunnen misschien makkelijk worden opgelost, maar ik weet het niet.
Edit:

Link fout waren nog op localhost sry allemaal
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CB2thephp
 
PHP hulp

PHP hulp

30/04/2024 03:03:51
 
Harmen

Harmen

07/09/2006 20:35:00
Quote Anchor link
je hebt localhost... das een beetje dom :P
 
CB2thephp

CB2thephp

07/09/2006 22:52:00
Quote Anchor link
Weet iemand misschien een oplossing/tut ik kan er niet een zo snel vinden.

alvast bedankt
Christian Bolster
 
Marien xD

Marien xD

07/09/2006 23:01:00
Quote Anchor link
Voor het probleem op de allereerste pagina heb ik wel een oplossing. Je moet de kleuren gewoon als een plaatje op de achtergrond zetten. Dit is een goede truc. Ik pas hem namelijk erg veel op websites toe :)

Op phphulp word het ook gebruikt voor de verticale kleuren en strepen...
 
CB2thephp

CB2thephp

07/09/2006 23:03:00
Quote Anchor link
Trouwens waar het mis gaat met hi is al een background-image dus daar kan het niet aan liggen.

Dat maakt dit ook zo vreemd :?
 
CB2thephp

CB2thephp

08/09/2006 07:06:00
Quote Anchor link
Ik heb gisteravond nog eens gekeken naar de problemen het ligt schijnbaar aan de float. Heeft iemand daar misschien een alternatief voor, voor mijn layout.

Als je tuts hebt vind ik natuurlijk helemaal te gek, want dan leer ik nog meer dan normaal.
 
Kalle P

Kalle P

08/09/2006 08:19:00
 
Zackat

zackat

08/09/2006 08:35:00
Quote Anchor link
Ik kan helaas niet je link bereiken.
Mbt IE en FF kan ik je wel dit meegeven: zoek op internt iets over CSS box model en met name wat Tantek daarover geschreven heeft.

Het grootste probleem wat IE met andere browsers is het gebruik mbt padding en marges dat invloed heeft op een div.

Zorg dat je het boxmodel doorhebt en je kan de meeste problemen wel oplossen.

Wat ik je ook mee kan geven, ontwikkel je layout niet vanuit IE om te kijken hoe dat eruit ziet in andere browsers. Ontwikkel het voor bijvoorbeeld FF en pas het dan aan voor IE.
 
CB2thephp

CB2thephp

08/09/2006 10:29:00
Quote Anchor link
Teneerste de boxmodel bij die van mij doet het perfect en die ken ik ook goed dus daar is niks mee aan de hand.(Het gebeurd trouwens in FF)

Dan nog een ding ik ontwikkel altijd eerst vanuit FF en nooit IE dus dat is ook geen probleem, trouwens dit had ik volgens mij ook al eerder gezegd.
 
CB2thephp

CB2thephp

08/09/2006 22:32:00
Quote Anchor link
Het heeft even geduurd, maar hier is het dan zonder fouten en platform onafhankelijk(Dus IE+FF+Opera(Alleen nieuwste oudere dus niet getest)).

Hier de link:
http://misthafalls.no-ip.org/ehvdames1/

In dit weekend zal ik de kleuren gaan doen en dan zal ik ook een nieuwe topic openen om jullie meningen te horen.

Groeten,
Christian Bolster
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.