CSS tabel zit helemaal tegen dak aan

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels

Niels

29/03/2005 23:25:00
Quote Anchor link
De tabel van mijn site zit helemaal tegen het dak en links aan, terwijl normaal altijd een wit randje daar zit.

Ik maak gebruik van een template.css, en kan niet vinden waar dat gedefinieerd staat, zeker is dat het er in staat.

Groet, Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 01:03:32
 
Huggie

huggie

30/03/2005 00:37:00
Quote Anchor link
ok ik ZOU een vet goedde reply geven maar ik kan het antwoord even niet vinden. ik denk dat je even http://www.w3schools.com/css/css_margin.asp moet checken. het word denk ik een combo van 2 commands aangezien ik hier een table geen margin kan geven maar als je die margin in een <p> aangeeft en daarin de table (wat waarschijnlijk het geval zou wezen) kan het wel.
Gewijzigd op 30/03/2005 00:37:00 door huggie
 
Jelmer -

Jelmer -

30/03/2005 09:34:00
Quote Anchor link
Of het zou kunnen dat je body{margin: 0; padding: 0;} ergends hebt staan, en als je de tabel dan direct in de body zet (zonder hem in subelementen te stoppen) komt hij dus direct tegen de rand van het beeldscherm aan.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.