css top in IE 9

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jeroen VD

Jeroen VD

20/05/2015 20:22:44
Quote Anchor link
Beste allemaal,

ik heb een aantal Div elementen met de volgende css:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
.imageDiv {
    position: absolute;
    top: 200px;
}

Hier staat even 200px;, maar alle Div elementen hebben een andere waarde en staan dus onder elkaar. Tenminste, in elke zichzelf respecterende browser. In IE9 en lager komen alle Div elementen op elkaar gestapeld, waarbij de onderste bovenop komt te liggen. Ik heb al wat zitten spelen, maar ik kom er niet uit. Saillant detail: ik weet dat een groot deel van mijn gebruikers IE9 gaat gebruiken.

Hebben jullie hier een oplossing voor? Bij voorbaat dank!

Jeroen
Gewijzigd op 20/05/2015 20:23:06 door Jeroen VD
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:32:11
 
Eddy E

Eddy E

20/05/2015 21:06:22
Quote Anchor link
Het position: absolute; weghalen? Wat wil je daarmee bereiken (nu)? Want als het enkel zo gebruikt wordt, voegt het ook niet zo veel toe.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/05/2015 21:21:22
Quote Anchor link
Voor zover ik weet acteert een element met position: absolute op het eerst bovengelegen element met postion: relative.

Heb je een (expliciet) bovengelegen element met position: relative?
Honoreert IE9 deze positioning uberhaupt? Anders probeer je iets te laten werken wat niet ondersteund wordt...
 
Jeroen VD

Jeroen VD

21/05/2015 11:40:41
Quote Anchor link
Het is al opgelost.

Hoogstwaarschijnlijk bevatte de begeleide javascript een foutje waar alleen IE moeilijk over deed, waardoor hij de top-waarde niet toekende (die werd toegewezen in dit scriptje, vanwege de dynamische inhoud) en dus resulteerde dat alle DIVs over elkaar heen vielen.

De hardcoded standaard top-waarde werd ingegeven, vandaar mijn verwarring.

Vriendelijke groet,
Jeroen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.