DA (Direct Admin) - DNS Management

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin van Leeuwen

Kevin van Leeuwen

31/07/2010 16:51:34
Quote Anchor link
Beste leden van PHPhulp,

jullie kennen vast Direct Admin ik schrijf dit ff als DA is makkelijker, maar ik zit met volgende :
ben redelijk goed in php, alleen heb gekeken naar de DA-api en wil graag het volgende :
op mijn site heb ik zeg maar een login en een database met een tabel domains enz. nu ziet de klant als die inlogt de domeinen maar ik wil netzoals TransIP en VERSIO dat je zeg maar de DNS-settings kan beheren, nu weet ik als ik een domein registreer dat die gekoppelt word aan DA dus ik dacht : ej, dan gebruik ik de API van DA, alleen weet ik het volgende niet goed :

1. he haal ik die DNS records op ?
2. Hoe bewerk ik deze ?

Als ik een kleine aanzet krijg kan ik vooruit omdat ik redelijk goed met php om kan.

alvast bedankt

groeten,
Kevin
Gewijzigd op 31/07/2010 16:55:06 door Kevin van Leeuwen
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 01:13:43
 
- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 17:16:57
Quote Anchor link
Staat de DNS wel op dezelfde server?
 
Kevin van Leeuwen

Kevin van Leeuwen

31/07/2010 17:23:42
Quote Anchor link
jah

Toevoeging op 31/07/2010 19:54:31:

is dit überhaupt wel mogelijk ?

Toevoeging op 31/07/2010 19:54:57:

is dit wel mogelijk ?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.