Damn verander m'n topic titel niet!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

01/02/2010 22:39:00
Quote Anchor link
'niek:
'Paradox�:
'Hoithebest:
'niek:
'Paradox™:
'Steffan:
Of hij heeft te lang naar jouw avatar gekeken.. daar word je ook gek van.
Van jouwe ook hoor, cyaan op wit *pijnlijk*

Ah serieus

Snap je nou echt niet dat je avatar echt faakking irritat is?! Just get rid of it!!!

Agree.

I don't give a fuck :D, nergens zien staan dat m'n avatar verboden is :D

Hoe kansloos ben je als je daar geen rats ass om geeft ?

Zo kansloos dat de kansloosheid er vanaf druipt.

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 12:08:57

Toby hinloopen

toby hinloopen

01/02/2010 22:42:00
Quote Anchor link
Jullie moeten hier eens aan beginnen:
http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8

Steff   an

Steff an

01/02/2010 22:49:00
Quote Anchor link
'toby:
Jullie moeten hier eens aan beginnen:
http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8

Of wel..

01/02/2010 22:53:00

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:02:00
Quote Anchor link
Lol @ iedereen!

Bijna niemand heeft mijn boodschap ontvangen! Maar dat komt nog wel!

Wie heeft trouwens mijn naam terug gedaan naar Tommy? En mijn topic aangepast? Dat is dus echt onbeschoft, verdomde censuur hier!

Voor de duidelijkheid opnieuw, TJVB heeft hier niks mee te maken en ik ben dus gewoon iemand anders als TJVB of Tobias!

En ik weet dat ik zielig ben en dat ontken ik ook niet, maar Bas, serieus, wie is er nou zieliger? Jij bent je verdomde uitstellen en je verdomde censuur en je verdomde dictatorschap! Please ban me! Echt ik smeek je! Dan zak je lekker in de strondt!

Echt geweldig dit allemaal! Like I said, the revolution is comming! (but it wil take some time, maybe by july or so)

Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:04:00
Quote Anchor link
Quote:
Echt geweldig dit allemaal! Like I said, the revolution is comming! (but it wil take some time, maybe by july or so)

Inderdaad, wist het al.

@ Bas

Komt er nog een update dat de stekker van phphulp eruit gaat?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

Steff   an

Steff an

01/02/2010 23:12:00
Quote Anchor link
@Tommy onbeschoft? Volgens mij ben jij de enige hier... Wat geeft jou het recht zo de boel onder de kliederen. Ja kliederen, zoals alleen kleuters dat kunnen.

01/02/2010 23:12:00
Quote Anchor link
Liever te laat, dan spam.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:16:00
Quote Anchor link
'Steffan:
@Tommy onbeschoft? Volgens mij ben jij de enige hier... Wat geeft jou het recht zo de boel onder de kliederen. Ja kliederen, zoals alleen kleuters dat kunnen.

Kom op. Dit is toch al een vergaarbak hier. Waarom dan niet trashen en ergens anders heen? Hebben we ook nog een beetje lol.

Nee kijk, ik verkondig mijn ideeën en plannen hier. Als je niet wilt luisteren heb je pech. Wie geeft jou het recht om mij terecht te wijzen? Precies!

Afra ca

Afra ca

01/02/2010 23:17:00
Quote Anchor link
Omdat Tommy waarschijnlijk zoiets heeft van "fuck it" :P
(en waarom wisten menschjes dat het Tommy was? Ok, ik was wat voorbarig met m'n WHOIS, wist ook niet dat TJVB gewoon host was...)

Maarja, juli was de beloofde datum van "Revolution is comming", dan is het in ieder geval eerder dan Bas :+

Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:19:00
Quote Anchor link
Merken jullie het ook?, de advertenties doen het al een tijd niet ^^. Gaat bas dan daadwerkelijk de stekkers eruit trekken ??

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:21:00
Quote Anchor link
'Afra:
Omdat Tommy waarschijnlijk zoiets heeft van "fuck it" :P
(en waarom wisten menschjes dat het Tommy was? Ok, ik was wat voorbarig met m'n WHOIS, wist ook niet dat TJVB gewoon host was...)

Maarja, juli was de beloofde datum van "Revolution is comming", dan is het in ieder geval eerder dan Bas :+

Niks is beloofd, (ach, voor het zelfde geld lul ik compleet uit m'n nek en ben ik niks van plan), maar dat is misschien een heel klein beetje een uitgangsdatum VOOR ME ZELF. Natuurlijk werk ik met andere mensen samen en ben ik daarvan afhankelijk en spelen zij ook een grote rol. Ik wil iig DIT JAAR nog íets online hebben, is het niet een tijdelijk forum dan is het wel een alpha versie die door (een selecte groep) getest kan worden. En nogmaals, ik beloof niks! Ik zal alleen zeggen, er zal een alternatief komen voor deze stink site!

'Mr.Ark:
Merken jullie het ook?, de advertenties doen het al een tijd niet ^^. Gaat bas dan daadwerkelijk de stekkers eruit trekken ??

Lees mijn topic start even, als dat gebeurt weet je het ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:27:00
Quote Anchor link
LIVE

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

LIVE

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:31:00
Quote Anchor link
'Mr.Ark:
LIVE

LIVE

http://www.dumpert.nl/mediabase/761051/57f4f774/tasjesdieven.html

of als je wilt lachen:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php

Toby hinloopen

toby hinloopen

01/02/2010 23:31:00
Quote Anchor link
'Mr.Ark:
LIVE

LIVE

Ow die gast xD

Toby hinloopen

toby hinloopen

01/02/2010 23:34:00
Quote Anchor link
'Revolution:
'Mr.Ark:
LIVE

LIVE

http://www.dumpert.nl/mediabase/761051/57f4f774/tasjesdieven.html

Headshot :P

Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:38:00
Quote Anchor link
Mag ik me avatar nog terug bas?, of heb je nog meer geslikt?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

01/02/2010 23:40:00
Quote Anchor link
BAS IK ZIE GEEN BERICHT OP DE VOORPAGINA DAT PHPHULP DOWN GAAT! Nu snel!

Edit: ik ga even een sigaretje roken en dan ben ik terug om jullie bij te staan in de strijd tegen Bas.

Bas vond mijn avatar niet leuk dus dacht hij ik verwijder 'm, maar in z'n onkunde heeft hij alle avatars verwijderd!

Mr.Ark

Mr.Ark

01/02/2010 23:47:00
Quote Anchor link
Quote:
Bas vond mijn avatar niet leuk dus dacht hij ik verwijder 'm, maar in z'n onkunde heeft hij alle avatars verwijderd!

+1 lol

Quote:
Hij is helemaal de weg kwijt, doelend op: Live Stream

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/02/2010 00:08:00
Quote Anchor link
Mensen hier, ik ga lekker naar de stad met m'n vrienden en me kapot zuipen (en jullie maar hopen dat ik hier morgen niet meer ben). En Bas, ik drink er ook eentje voor jou!

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.