dat stomme mensen reageren, wil ik alles kwijt hebben.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Crispijn -

Crispijn -

29/03/2008 09:15:00
Quote Anchor link
Quote:
Suc6 Kadir, ik heb je het gezegt en tut's gestuurt..


Typisch weer een gevalletje van voor een duppie op de eerste rij zitten. Dat is jammer, het is veel beter om, als je toch een hosting wil gaan beginnen, te weten wat alles inhoud. Hoe kan jij je servers goed inrichten als je geen verstand hebt van php/mysql? Hoe weet je wat goed/veilig is?

Inderdaad: ga eerst maar eens wat ervaring opdoen.
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 08:11:01
 
Robert Deiman

Robert Deiman

29/03/2008 09:31:00
Quote Anchor link
Kadir,

Niet om het 1 of het ander, maar je hebt bijna geen inhoudelijke kennis van iets dat je wel wil gaan doen. Misschien kan dat even goed gaan, maar dan ga je vroeger of later zeker tegen problemen aanlopen. Dit is iets wat je niet wilt.

Overigens:
Het script doet eigenlijk niet veel anders dan een paar bestandjes aanmaken en een formulier verwerken. (en dat gaat nog niet eens allemaal op de juiste manier)
Als je dit al niet snapt, moet je er al helemaal niet aan gaan beginnen, de veiligheid zit hier niet goed, en jij weet blijkbaar niet eens hoe je dat moet veranderen.
Het script zit vol met fouten (ongedefinieerde variabelen) en het kan ook nog eens veel handiger/ gemakkelijker.


Als je er echt verstand van (denkt) te hebben maak je zoiets zelf, maar ga niet bij ons lopen klagen dat je de SQL niet krijgt. Het script stelt niets voor, formulier verwerking en bestanden schrijven, daar zijn al zat (betere) scripts voor die je zo aan kan passen.

En dan krijg je het werkend, en gaat er wat fout. Mensen die bij jou hosten zitten zonder site, en dan? Weet jij niet hoe je dat op moet lossen, waaraan dat ligt. En dan mogen wij je daarmee helpen zeker? Ik dank je de koekoek, zo werkt het niet, eerst eigen initiatief en dan helpen we je.

Kortom:
Doe eerst eens wat ervaring op.
 
Kadir

kadir

24/04/2008 18:16:00
Quote Anchor link
dat stomme mensen reageren, wil ik alles kwijt hebben.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kadir
 
Joren de Wit

Joren de Wit

24/04/2008 18:24:00
Quote Anchor link
Kadir, ik krijg ook het idee dat je totaal geen verstand van PHP of SQL hebt. Dat is jouw probleem en dat moet je niet bij anderen neerleggen. Hetgeen je nu mee bezig bent, lijkt mij veel te hoog gegrepen. Dat gaat zoals het er nu naar uit ziet gewoon niet lukken.

Begin dus eerst eens met het leren van PHP (en SQL) aan de hand van bijvoorbeeld deze beginnershandleidingen: PHP en SQL. Als je dan meer verstand van zaken hebt, zou je het nog eens kunnen proberen.

Overigens zou ik dan niet met dit script verder gaan want, met alle respect, dit is wel echt dramatisch...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2008 18:45:00
Quote Anchor link
Wij reageren normaal.

Jij kiest er zelf voor om PHP te te willen leren. Dus neem zelf eens initiatief Kadir. En probeer eens wat.

Wij zijn geen code afhaal-chinees waar je een heel script dumpt, en hoopt dat wij het fixxen.
Probeer eens wat te doen, en als het niet lukt, vraag het dan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

24/04/2008 19:40:00
Quote Anchor link
Ik moet hier echt om lachen. Typisch een gevalletje van "ik zie dat anderen hiermee succes hebben, dat wil ik ook! Maar ik kan het niet..". En dus schuif je ons jouw problemen in de schoenen.

"ja geef mij sql en ik vraag niks meer". Leer ten eerste fatsoenlijk Nederlands typen. Of je zo praat is nog tendaarantoe, maar jouw taal slaat alles. Alsof wij hier een stel slaven zijn die meester Kadir moeten aanbidden. Je zult vast met het argument komen dat je niet geheel van Nederlandse afkomst bent, zal best, geen reden. Het land waar je bent, heb je je aan te passen.

Als jij echt iets wil bereiken en echt succes wil hebben, zul je daar zélf voor moeten zorgen. Wat nu als je site straks - mede dankzij ons hier - goed loopt, je behaalt succes, maar dan. Iemand ontdekt een lek en wij zijn niet direct te contacteren om het op te lossen. Wat dan? Jij zult hem/haar niet tegen kunnen houden, omdat je niet weet wáár het lek zit en zeker niet weet wát je er tegen kunt doen.

Kortom: volg Blanche' advies op en leer PHP en SQL, vóórdat je dingen wil gaan bereiken waar je me-god geen verstand van hebt.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.