Data bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pascal Kneepkens

Pascal Kneepkens

16/02/2012 12:08:46
Quote Anchor link
Ik zoek een Agenda voor afspraken.


Gasten kunnen in de agenda een dag of dag deel tot een uur boeken, waarbij ze gegevens over de boekings aard kwijt kunnen.
Hiervan krijg ik een mail omdit te bevestigen.
Daarna krijgt de gast een bevestiging.

Tevens een data bestand waar gasten hun mail adres in kwijt kunnen. Deze opgeslagen word en ik deze weer kan gebruiken om een mailing te versturen. Een mailing maken, klik en bv 100 geadreseerde krijgen deze mailing.

Ps ik heb een cursus dreamwaever gevolgd meer nog niet.
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 05:22:25
 
Reshad F

Reshad F

16/02/2012 13:32:06
Quote Anchor link
en je wilt dat iemand dit voor je maakt of wil je het zelf gaan maken maar wil je een opzetje hebben, of zoek je een kant en klaar script ?? iets duidelijker a.u.b. :)
 
Roel -

Roel -

16/02/2012 13:54:27
Quote Anchor link
Leer eerst maar eens goed PHP en vervolgens MySQL, zodat je ze kunt combineren en uiteindelijk kunt bereiken wat je nu wilt.
 
- SanThe -

- SanThe -

16/02/2012 14:02:33
Quote Anchor link
Dit topic staat in Marktplaats » Gezocht » dus je mag aannemen dat TS zo'n script zoekt en niet zelf gaat maken.
Gewijzigd op 16/02/2012 14:02:51 door - SanThe -
 
Roel -

Roel -

16/02/2012 14:24:41
Quote Anchor link
Maar uit de opmerking over Dreamweaver maak ik op dat hij het zelf wil bouwen.
 
Pascal Kneepkens

Pascal Kneepkens

16/02/2012 14:30:02
Quote Anchor link
Ik zoek eigenlijk iets kant en klaar wat ik wilde aangeven is dat ik nog vrij onervaren ben en enkel een cursusje gevolgt heb meer nog niet en van php echt helemaal geen verstand heb.

Mijn webhooster is one.com en ik weet dat php en mysql ??? erbij zit en gebruikt kan worden wat dit verder inhoud? Ik was me al in aan het lezen maar kom er geen wijs uit. Hiervoor zal ik toch moeten wachten tot de vervolg cursussen komen omdit enigzins te snappen.

Wel wilde ik graag verder met mijn webiste onder tussen en aldoende hier veel leren in de tussen tijd.
Gewijzigd op 16/02/2012 14:32:22 door Pascal Kneepkens
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.