data uit database selecteren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bernard

bernard

19/10/2006 09:32:00
Quote Anchor link
hi, kan ik ook doormiddel van een query die alles uit een database selecteerd, de resultaten echo'en zonder een while for whatever loop? dus gewoon kiezen wat ik wil?

bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 05:25:10
 
Zim Zim

Zim Zim

19/10/2006 10:53:00
Quote Anchor link
Volgens mijn kan dat niet zoer een loop, omdat er meestal meer waardes zijn. En de waardes in een array worden gezet.

Zou je meer willen weten welke functies er allemaal voor mysql in php zijn: http://nl3.php.net/mysql En dan bij Inhoudsopgave
 
Robert Deiman

Robert Deiman

19/10/2006 11:50:00
Quote Anchor link
bernard, kan je je vraag iets verder uitleggen, je wilt zonder loop resultaten weergeven. Dit is vragen om probelemen. Met MYSQL zelf (dwz de selectiequery's) kan je al aangeven welke records je weer wilt geven. Dat werkt veel beter en sneller dan dit achteraf pas in PHP te doen.

Het kan zijn dat ik je nu verkeerd begrijp, dus als je je vraag iets verder kan toelichten, dan graag.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.