database of script fout?...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Shadowgf

shadowgf

09/07/2007 17:18:00
Quote Anchor link
Hey mensen ik ben even bezig een login script werkend te krijgen althans dat is de bedoeling. Nu kom ik op het volgende probleem,ik heb in de database een user ingevoerd en die user 1000 rechten gegeven dat is volgens mij om admin te zijn toch.., oke ik sla alles op en wil inloggen op de site maar dan zegt hij van onbekende gebruikersnaam of wachtwoord. Ik type het zeker te weten goed zoals in de database staat, dus ik vermoed dat er nog iets niet goed staat met de rechten ofzo ,als ik een gebruiker test maak via de site zie ik deze vervolgens trug in de database ,maar ik krijg geen email met een activatie code,wie kan mij helpen hoe een admin goed in de database moet staan?En hoe de scripts die een mail moeten sturen naar de gebruikers goed moeten staan? Of is dit soms een cookieprobleem? .

Alvast bedankt , Mvg shadowgf.
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 00:01:13
 
- wes  -

- wes -

09/07/2007 17:20:00
Quote Anchor link
ik ruik een criminals
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

09/07/2007 17:32:00
Quote Anchor link
even terug zoeken, hier zijn genoeg topics over geweest
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.