database samenstellen uit server files?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel Feenstra

Daniel Feenstra

06/08/2006 11:24:00
Quote Anchor link
Wie weet er of en zo ja hoe het (eenvoudig) mogelijk is om vanuit de server files een database op te bouwen?

Het gaat erom dat een oude server van mij eens kapot gegaan is en ik enkel een backup van bestanden heb kunnen krijgen.
Nu stonden daarop ook databases maar dan zoal die daadwerkelijk op de server staan: tabelnaam.frm + tabelnaam.MYD + tabelnaam.MYI samen vormen die 3 bestanden een tabel voor mysql.

Het is echter byzonder omslachtig om dit naar de server te uploaden (account voor die dir aanmaken, rechten van die dit goedzetten, bestanden uploaden, rechten aanpassen, opnieuw opstarten en dan vergeet ik nog wat geloof ik).

Weet iemand een eenoudigere manier waarop ik die bestanden op mijn pc weer tot een echte database kan samenvoegen? (mysql files die ik via phpmyadmin kan importeren)
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.