Dating Script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Voula

Voula

23/02/2006 11:07:00
Quote Anchor link
Beste Heren en of Vrouwen

Ik ben bezig met een dating site.
Heeft iemand een mooi script voor een dating site.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mocht ik het juiste script vinden dan ben ik zelfs bereid om ervoor te betalen.
Gr Voula
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:14:27
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/02/2006 11:11:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je toch zoiets zelf moet gaan maken, want echt kant en klare oplossingen zijn er niet echt voor.

Eigenlijk is het overigens niet meer dan wat gebruikers registratie en profielgeneuzel, met een optie om private messages te versturen. In princiepe zou je aan de hand hiervan een heel eind moeten komen. Registratie, activatie, inloggen/uitloggen zit er al in. Je hebt dan in je database keurig je gebruikers zitten die je daar weer uit kan halen, zoekoptie etc.
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

23/02/2006 11:12:00
Quote Anchor link
Een datingsite? er zijn een heleboel soorten... Beveiligd niet beveiligd? etc. even wat meer informatie.
Maar ik denk niet dat iemand dat voor je heeft liggen. Een datingsite zit veel geld in, ook al zijn er een heleboel sites. Ik denk niet dat iemand dan gewoon gratis weggeeft...
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2006 11:19:00
Quote Anchor link
Er zijn natuurlijk al vrij veel dating sites, maar ik heb er ook nooit scripts van zien rondslingeren. Dat zal wel betekenen dat het behoorlijk geavanceerde scripts zijn waarvoor (veel) geld betaald is.
 
- wes  -

- wes -

23/02/2006 11:21:00
Quote Anchor link
of een ad hier plaatsen

'lonely young male 21 looking for company,
leather, lace and watersports,
transvestites welcome'



kenners weten de film! (iedereen moet em kennen!)
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

23/02/2006 11:25:00
Quote Anchor link
Grinnnnnnnnn geweldig :)
Lijkt me leuk om zo'n site te maken en toen ik de cusus deed bij Eduvision had ik het idee om dat als examenopdracht te doen.
Was toen wat te hoog gegrepen maar ik wil dit eigenlijk nog steeds :)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/02/2006 11:30:00
Quote Anchor link
Het is goed te doen, als je er maar tijd voor reserveert. Het word alleen ingewikkeldere als je mensen aan elkaar wilt gaan koppelen aan de hand van hun eigenschappen.

Maar een simpele oplossing is gewoon een membersregistratie + profiel pagina. En een optie om te zoeken op simpele dingen (vrouwen met een leeftijd tussen de 17 en 20 in de provincie utrecht). En berichtjes naar elkaar sturen. Allemaal script die gedeelte of geheel al eens gemaakt zijn en in de scriptdatabase staan.

Je hebt er echter wel een redelijke kennis voor nodig om dat te koppelen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2006 11:32:00
Quote Anchor link
Arjan:
vrouwen met een leeftijd tussen de 17 en 20 in de provincie utrecht


Is gewoon random gekozen denk ik, Arjan?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/02/2006 11:37:00
Quote Anchor link
Random terugkrijgen bij een zoekopdracht lijkt mij geen handige oplossing. Maar op de voorpagina wat random profielen kan altijd wel.
 
Jelmer -

Jelmer -

23/02/2006 11:40:00
Quote Anchor link
Er zijn wel AI-klasses in omloop (bijv. op phpclasses) die patronen kunnen herkennen. Dus dan wordt je datingsite steeds beter, indien je tenminste hem goed hebt afgesteld, en een hele lading voorbeelden hebt om hem een patroon te leren.

Maar zover zijn we nog niet. Mij lijkt een profielensysteem met een hoog voorkauwgehalte kwa datgene wat de gebruiker moet invullen in combinatie met een chatbox/PM-systeem het meest voor de hand liggend. Dan nog bedenken hoe je er zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld uit kan slaan... maar ik denk dat je dat laatste al gedaan hebt.
Gewijzigd op 23/02/2006 11:41:00 door Jelmer -
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2006 11:42:00
Quote Anchor link
Arjan:
Random terugkrijgen bij een zoekopdracht lijkt mij geen handige oplossing. Maar op de voorpagina wat random profielen kan altijd wel.


Nee, ik bedoel:

- vrouwen tussen de 17 en 20
- provincie Utrecht

Waar woon jij ook weer? En hoe oud was je ook weer?
:-)))
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2006 11:45:00
Quote Anchor link
Voula, je schrijft "ik ben bezig met". Betekent dat dat je zelf ook al een begin gemaakt hebt?
 
Willem vp

Willem vp

23/02/2006 11:46:00
Quote Anchor link
De Azerbaijan Development Group heeft een dating site, waarvan de Lite-versie onder GPL wordt uitgebracht en dus gratis te gebruiken is. Zie hier voor meer informatie.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/02/2006 11:47:00
Quote Anchor link
Utrecht, 19, en vriendinloos :+
 
- wes  -

- wes -

23/02/2006 12:13:00
Quote Anchor link
ach arme drommel, grouphug!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.