Datum serverpakken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »
Kees -

Kees -

22/12/2011 15:26:02
Quote Anchor link
Hallo,

Ik had de volgende vraag is er een methode waarmee je vanaf de server kan bepalen in je query dat die bijv. de datum van vandaag tot volgende maand pakt en dat natuurlijk elke dag 1 dag opschuift.

Voorbeeld:

$query = "SELECT * FROM klanten WHERE einddatum = datum van server +30 dagen bijv.

Groet,

Kees
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 06:01:20
 
- SanThe -

- SanThe -

22/12/2011 15:31:28
Quote Anchor link
CURDATE()
 
Kees -

Kees -

22/12/2011 15:44:13
Quote Anchor link
Dank je wel voor je reactie alleen hoe zeg ik dan nu dat die bijv. 10 dagen vooruit van de datums ook pakt?
 
Frank WD

Frank WD

22/12/2011 15:51:17
Quote Anchor link
Weet het niet zeker, ma probeer eens.
INTERVAL 10 DAYS
 
Kees -

Kees -

22/12/2011 16:16:55
Quote Anchor link
ik heb even gezocht, maar volgens verschillende sites moet dit de juiste code er voor zijn:

DATE_ADD(CURDATE(), INTERVAL 10 DAY)

Alleen als ik dit doe krijg ik geen resultaat en ook geen foutmelding
 
Erwin H

Erwin H

22/12/2011 16:27:20
Quote Anchor link
Wat is nu je totale statement en wat wil je specifiek bereiken?
 
Frank WD

Frank WD

22/12/2011 16:28:51
Quote Anchor link
Probeer deze eens.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
"SELECT
    *
FROM
    klanten
WHERE
    einddatum > CURDATE() + INTERVAL 30 DAYS
"
;
?>


NIET GETEST
 
Kees -

Kees -

22/12/2011 16:31:20
Quote Anchor link
Hoe ik het wel werkend krijg. Dat als in de db de datum 2011-12-22 maar ook 2011-12-23, 2011-12-26 en 2012-01-10 hebt staan. Ik de query uitvoert voor de select. Dat die dus 10 dagen laat zien en de rest niet.

Dus dat je 2011-12-22, 2011-12-23, 2011-12-26 ziet, maar 2012-01-10 niet.

Hoop dat je het zo snapt?
 
Frank WD

Frank WD

22/12/2011 16:35:09
Quote Anchor link
Welke query voer je dan uit?
En hoe zit je database er uit. Want als je naar datum vandaag kijkt 22-12 en je doet een interval +10 days dan zou je alle results moeten zien tot 01-01-2012.
 
Erwin H

Erwin H

22/12/2011 16:37:07
Quote Anchor link
Nogmaals, wat is de query die je nu probeert. Op basis daarvan kunnen we dan kijken wat er mis gaat. Anders is het een beetje in het wilde weg schieten.
 
Kees -

Kees -

22/12/2011 16:39:00
Quote Anchor link
Dit is me query:

SELECT klanten.*, orders.* FROM klanten LEFT JOIN orders ON (klanten.idklant = orders.klantid )WHERE orders.bvid = '".$_GET['bv']."' AND orders.einddatum > CURDATE() + INTERVAL 30 DAY ORDER BY orders.einddatum ASC

In me database staat gewoon 2011-12-22 2011-12-23 enz.
 
Erwin H

Erwin H

22/12/2011 16:59:24
Quote Anchor link
orders.einddatum > CURDATE() + INTERVAL 30 DAY

Hiermee zeg je dus dat alle records waarvan de datum hoger is dan vandaag +30 dagen dat die geselecteerd moeten worden.... lijk me niet wat je wil...


Je wil als ik het goed begrijp alle einddata tussen vandaag en 10 of 30 dagen van nu hebben. Dan heb je dus zoiets nodig:

orders.einddatum BETWEEN CURDATE() AND DATE_ADD(CURDATE(), INTERVAL 10 DAY)
(plus natuurlijk de rest van je SQL statement)

De notatie die Frank gaf ken ik niet en werkt volgens mij niet, maar 100% zeker weet ik dat ook niet. Bovenstaande zou wel moeten werken.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

22/12/2011 17:04:01
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
SELECT klanten.*, orders.*
# beter geen wildcard gebruiken maar de velden selecteren die je nodig hebt
FROM klanten
LEFT JOIN orders ON klanten.idklant = orders.klantid
WHERE orders.bvid = '".$_GET['bv']."' AND orders.einddatum BETWEEN
CURDATE() AND
DATE_ADD(CURDATE(), INTERVAL 30 DAY)
ORDER BY orders.einddatum ASC

je gebruikte groter dan dus dat selecteerd alles na 21 januari 2012



Toevoeging op 22/12/2011 17:05:24:

Erwin was me al voor ;)
Gewijzigd op 22/12/2011 17:08:49 door Ger van Steenderen
 
Frank WD

Frank WD

22/12/2011 17:24:13
Quote Anchor link
Erwin H op 22/12/2011 16:59:24:
orders.einddatum > CURDATE() + INTERVAL 30 DAY

Hiermee zeg je dus dat alle records waarvan de datum hoger is dan vandaag +30 dagen dat die geselecteerd moeten worden.... lijk me niet wat je wil...


Je wil als ik het goed begrijp alle einddata tussen vandaag en 10 of 30 dagen van nu hebben. Dan heb je dus zoiets nodig:

orders.einddatum BETWEEN CURDATE() AND DATE_ADD(CURDATE(), INTERVAL 10 DAY)
(plus natuurlijk de rest van je SQL statement)

De notatie die Frank gaf ken ik niet en werkt volgens mij niet, maar 100% zeker weet ik dat ook niet. Bovenstaande zou wel moeten werken.


A oke BETWEEN moest er dus nog bij.
Bij mijn notatie vermelde ik ook dat het niet getest was, en was ook meer al mee denken bedoelt.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

22/12/2011 17:34:19
Quote Anchor link
Over testen gesproken, een tip in het algemeen:
Zorg dat je een goede DB manager hebt warmee je direct SQL statements kan uitvoeren, test eerst daar de sql voordat je hem toepast in een PHP script.
Gewijzigd op 22/12/2011 17:34:48 door Ger van Steenderen
 
Kees -

Kees -

23/12/2011 08:33:48
Quote Anchor link
Dank jullie wel voor jullie reacties en tips het werkt nu helemaal
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.