De Veilingspeelplaats.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stephan Hendrikx

Stephan Hendrikx

11/02/2011 16:01:53
Quote Anchor link
www.deveilingspeelplaats.nl

Graag uw opbouwende commentaar, met name omtrent beveiliging.
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 16:00:43
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/02/2011 16:22:02
Quote Anchor link
Ik vind het maar een lelijke website grof gezegt
Het kleurgebruik is heel slecht bijna alleen blauw
De banner mag wel wat uitdagender
En waar is de info van de website?
Ik verwacht een mooie intro
En ik zie niet dat ik bij zoekfunctie iets kan intypen het lijkt niet op een textveld

Toevoeging op 11/02/2011 16:27:53:

Wachtwoord vergeten?
Geen nood (klik hier)

Waar slaat het op doe gewoon Wachtwoord vergeten?
 
- SanThe -

- SanThe -

11/02/2011 16:59:56
Quote Anchor link
Fatal error: Class 'zipcode_class' not found in /var/www/vhosts/deveilingspeelplaats.nl/httpdocs/adsearch.php on line 191
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/02/2011 17:20:57
Quote Anchor link
website offline?

Er is een fout opgetreden, neem aub contact op met de webmaster. [email protected]
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

11/02/2011 17:53:56
Quote Anchor link
Waarom werk je met DIVjes en TABLEs in je HTML? en wat doet een ALT in een url?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="http://www.deveilingspeelplaats.nl/faqs.php" alt="faqs" class="new-window">Help</a>


is ook niet w3c valid.

Ik heb trouwens hetzelfde probleem als Jordi. Maar ik zit zo is even te denken. Nu ben ik ineens een leek geworden met websites (voorbeeld dus) Wat ga ik dan tegen die admin zeggen in de mail? Goh er stond dat er een fout was en dat ik contact moest opnemen dus bij deze. Probeer je fout afhandeling netjes op te maken dat je bezoeker minimaal een foutcode krijgt of een bericht met het probleem. Want een leek gaat jou niet vertellen dat bijvoorbeeld je database connectie niet in orde is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.