DELETE

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:05:01
Anchor link
DELETE
Gewijzigd op 29/08/2015 14:42:03 door Jeroen dj
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:20:27
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:29:00
Anchor link
Dat valt ook niet mee in zo een if-else brei debuggen.

Waarom begin je niet met het schrijven van enkele functies?

Waarom lees ik om de paar regels NAGENOEG dezelfde query. Dit kan toch ook in één keer met behulp van één of enkele variabelen?

Klein voorzetje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

function logAction($username, $password, $ip, $message)
{

    global $sql;
    
    $sql = "INSERT INTO logs (username, password, ip, note, date)
                                        VALUES ('$username', '$password', '$ip', '$message', NOW())"
;
    mysql_query($sql) or die(mysql_error());
}



// functie aanroep:
logAction('Frank', '1234', '127.0.0.1', 'test');
?>
Gewijzigd op 29/08/2015 13:30:38 door Frank Nietbelangrijk
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:40:00
Anchor link
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:44:40
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven


Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:47:44 door Frank Nietbelangrijk
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:49:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:44:40:
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven


Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.


Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:50:54 door Jeroen dj
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:53:33
Anchor link
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:55:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:53:33:
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?


Ik vraag gewoon of iemand een oplossing weet, ik hoef de code niet te snappen.
Als je me dan gaat vertellen de code te snappen heb je je erzelf mee^^
En Frank reageer aub niet als je het antwoord niet weet, bedankt! :)
 
Johan de wit

johan de wit

29/08/2015 14:04:26
Anchor link
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.
Gewijzigd op 29/08/2015 14:04:55 door johan de wit
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:22:13
Anchor link
Johan de wit op 29/08/2015 14:04:26:
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.


Hij zegt alleen maar dat mn code ongestructureerd is wat mij niks uit maakt, maar hier kom ik niks verder mee :/
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

29/08/2015 14:39:57
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:49:42:
ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.


Plaats een vacature. Is hier geen afhaalchinees.

Waarom telkens de bovenstaande reactie steeds volledig quoten?
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:42:24
Anchor link
Mensen op dit forum zijn zo eigenwijs he, ik huur wel iemand in om dit te fixed, cya fags
Gewijzigd op 29/08/2015 14:43:33 door Jeroen dj
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/08/2015 15:02:21
Anchor link
MAD CUZ BAD
 
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 15:03:01
Anchor link
Thomas van den Heuvel op 29/08/2015 15:02:21:
MAD CUZ BAD


Heb gister met me site anders 400$ verdient dus kan niet klagen hoor^^
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2015 15:52:54
Anchor link
Bij gebrek aan een openingspost en geen fatsoenlijke discussie doe ik dit topic maar dicht.
Gewijzigd op 29/08/2015 15:53:50 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.